MiRRe Skrivet 16 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2009 Joo, nu är det så att jag skulle vilja dra ner ljuset lite i min skärm, eller man säger kanske kontrast. Det är på min laptop och det är vista och jag vet inte riktigt om det ens går för jag hittar inget men. Var brukar man, om man kan, höja och sänka ljuset eller kontrasten i skärmen? Skulle väldigt gärna vilja sänka den lite när jag ser film Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 16 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2009 Leta runt vid F-tangenterna efter en sol med en pil upp och ned eller liknande, ofta trycker man i kombination med Fn-knappen på tangentbordet om solen är i samma färg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 16 maj, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2009 Leta runt vid F-tangenterna efter en sol med en pil upp och ned eller liknande, ofta trycker man i kombination med Fn-knappen på tangentbordet om solen är i samma färg. Många tack, det var så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 17 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2009 Det går att gå in i egenskaper och ändra det där också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 18 maj, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2009 Det går att gå in i egenskaper och ändra det där också. Tyckte jag letade lite där, utan att hitta dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2009 Då kan jag flika in med en liten fråga.. Om man vill mörka ner en skärm på en stationär dator, ska man i första hand klicka på knapparna på skärmen eller ändra ljusstyrkan i grafikinställningarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 18 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2009 Då kan jag flika in med en liten fråga.. Om man vill mörka ner en skärm på en stationär dator, ska man i första hand klicka på knapparna på skärmen eller ändra ljusstyrkan i grafikinställningarna? Hm ja brukar trycka på knapparna på skärmen för att ändra ljusstyrkan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 19 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2009 Hm ja brukar trycka på knapparna på skärmen för att ändra ljusstyrkan. Så du har alltså knappar PÅ skärmen på din laptop? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 19 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2009 Så du har alltså knappar PÅ skärmen på din laptop? Han citerade inte Kebab. Nä. Nej det gjorde han inte. NEJ NEEEEEEEEEEJ NEJ HAN CITERADE INTE KEBAB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts