antepanteboy Skrivet 16 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2009 (redigerad) Tjenare grabbar! Nu när det börjar närma sig sommar så blev jag sugen på ett nytt collab, inte särskilt stort dock. Så jag hörde av min till dom skönaste svenska stuntarna jag vet. Kebab och Stevex, ni som har varit med ett tag vet ju at Kebabs stuntnamn är Hoff. Så vi drog ihop några stunts var som vi hade över. Jag har redigerat och Stevex har gjort nametagsen samt bilden ni ser ovan. Check it out! Smörgåsbord - Decent Quality Youtube - Kass kvalitet Redigerad 16 maj, 2009 av antepanteboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 16 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2009 http://pici.se/pictures/vvNHrDUGC.jpg Tycker iofs att "Smorgasbord" låter coolare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 16 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2009 Jodå, jag är imponerad som fan! Framförallt jäkligt snygg editering och stuntsen var häftiga. Gillar verkligen sådana här videos där det finns en glad känsla. Sjuk finisher med 5/5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 17 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2009 Jew argh, well cum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jultomten Skrivet 18 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2009 Bra video & clean redigering! Sista stuntet av Hoff va insane Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 19 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2009 Grymt slut! Bra video i överlag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LEGALISERA_MARIJUANA Skrivet 13 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2009 grym video ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts