eXotic Skrivet 15 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2009 Dessa filmer har jag sett mer än en gång på grund av att polarna vill se om filmerna, så jag hade förmodligen aldrig sett om filmerna själv. Sex Drive WHYYYYY!?!?!?!? Även jag har sett Repmånad sex-sju gånger. Grymt bra film. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 15 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2009 Såg första Matrix ville bara stänga av tv:en men farsan satt och såg den. För mycke överdrivande med data världen :/< Är du allvarlig, hur kan du inte se Matrix kvalitéer? Blev du aldrig fascinerad av de filosofiska aspekterna eller de banbrytande actionscenerna? Det heter dator inte data, och datorvärlden är ett ord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 16 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2009 Jurassic Park filmerna har jag nött igenom en jävla massa gånger. Star Wars filmerna har jag också köttat igenom ett väldigt högt antal gånger. Mina jag & Irene. Grymt rolig film som jag aldrig tröttnar på. Dum & Dummare, samma med denna. Älskvärd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 16 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2009 Såg första Matrix ville bara stänga av tv:en men farsan satt och såg den. För mycke överdrivande med data världen :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 16 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2009 (redigerad) Smala Sussie: Därför att Pölsa och Erik har så många klassiska uttryck som man skrattar lika mycket åt varje gång. Sgt. Bilko: En suverän film helt enkelt. Lättsedd. Some Kind of Monster: Ja... DET: Var min favoritfilm länge och trots att den var mer är tre timmar såg jag den flera gånger i veckan. Crocodylus: Enda sexscenen jag hade på VHS på den tiden Den scenen har blivit alldeles svart-vit p.g.a miljarder tillbakaspolningar. Redigerad 16 maj, 2009 av Ma__Cipriani Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 16 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2009 (redigerad) Dags att göra en lista. Denna är då för två eller fler gånger jag har sett dom. Saving Private Ryan Kill Bill Vol1 The Aviator Lord of War Forrest Gump Ocean's Eleven (Samt uppföljarna) Hitler The Rise of Evil The Odyssey The Matrix (Samt dess uppföljare) Terminator 2 James Bond (Alla filmerna) Mission Impossible (och trean, tvåan sög) Bang Bang You're Dead The Island American History X SWAT Rain Man Face/Off 28 Days Later (Och dess uppföljare) The Sum of All Fear Big Trouble Get Shorty (och Be Cool) Snake Eyes Världarnas Krig Gone in 60 Seconds Mumien (Och uppföljaren) Time Machine Reservoir Dogs Pulp Fiction The Godfather (Alla) Crank Death Proof Judge Dredd Pokemon (Två första filmerna, tihi) Dress To Kill Assassins Death Race 2000 The Untouchables Disney (Alla klassikerna) Lethal Weapon (Alla) Bourne (Alla) Spider-Man (bara ettan och trean) Alien VS Predator Alien Top Gun Jurassic Park (alla) Indiana Jones (alla) Star Wars (alla) Rat Race Digimon The Movie (hihi) Pirates of the Caribbean Transformers Nothing To Lose National Treasure Amos & Andrew Der Untergang Ouch! Rush Hour (ett och två) Sweeney Todd Och sen en miljon olika VHS-filmer såklart. *edit* La till några fler som jag kom på. Redigerad 16 maj, 2009 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 16 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2009 (redigerad) Bond filmerna nötte jag igenom många gånger som liten. Samt Jönssonligan på mallorca säkert 10 gånger.. Lilla jönssonligan fastna jag aldrig för. Nu blir det mest bara serier och enstaka filmer på bio ibland. edit; OH OH! Läste boomers lista och såg Indiana jones! Dom filmerna om NÅGOT har jag nötit på som fan :- ) Redigerad 16 maj, 2009 av Xazzi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 16 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2009 Fortsätter lite Starwars (alla) Indiana jones (alla) Transformers Jurassic park (alla) Rush hour (alla) Hot shots (alla) James Bond (alla) Harry potter (alla) Alla Van Damme filmerna som helatiden går på tv Shrek (alla) Toy story 1&2 (kollade på dem tusen gånger när jag var liten!) Braveheart Kommer inte på mer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 17 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2009 True Romance (min absoluta favorit film ever) Donnie Darko How High Thicker Than Water Michael Blow on top of my head. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 19 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2009 Brukar inte "nöta" filmer, brukar räcka med en eller två gånger, men Pulp Fiction förtjänar att ses flera gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts