kicken Skrivet 14 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2009 Ni som vill spara era resultat som ni får i trivia får skriva följande för vidare intstruktioner på eran mail: /MSG Q HELLO your@emailaddress.com your@emailaddress.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 14 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2009 Jag vill ha en seriösare kanal där inte du och alla andra som bara gillar att tramsa behöver hänga, har du svårt att acceptera att jag inte tycker om att umgås med barn? Och med seriösare menar jag verkligen inte tråkigare, men det blir bara så jäkla låg nivå på GTAsajtens IRC-kanaler och för mycket spam. Edit: Jag tycker inte att vi ska göra två kanaler alltså, men jag tycker att den bör hålla högre standard. Perfekta vore om den var modererad av Stellhell och KalleR som det var förr i tiden (om jag minns rätt). Mmm, jag håller med. Jag tror att ett problem är att det är fel människor som håller i trådarna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2009 Jag skulle kunna tänka mig att styra en irc-kanal med hjälp av några andra. Spenderar tyvärr inte lika mycket tid vid datorn som förr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 14 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2009 Jag vill ha en seriösare kanal där inte du och alla andra som bara gillar att tramsa behöver hänga, har du svårt att acceptera att jag inte tycker om att umgås med barn? Och med seriösare menar jag verkligen inte tråkigare, men det blir bara så jäkla låg nivå på GTAsajtens IRC-kanaler och för mycket spam. Edit: Jag tycker inte att vi ska göra två kanaler alltså, men jag tycker att den bör hålla högre standard. Perfekta vore om den var modererad av Stellhell och KalleR som det var förr i tiden (om jag minns rätt). Thank you! Jag håller fullständigt med i det du säger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 15 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2009 Aldrig mer spela monopol med er klockan fyra på morgonen - ALDRIG! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 15 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2009 Aldrig mer spela monopol med er klockan fyra på morgonen - ALDRIG! *klappar kicken* Du hade bara lite otur Spårade ut lite i slutet, jag och vicke satt och lirade tills what.. 30-50 minuter efter du leftade? xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2009 *klappar kicken* Du hade bara lite otur Spårade ut lite i slutet, jag och vicke satt och lirade tills what.. 30-50 minuter efter du leftade? xD <03:40:39> <kicken> ska sova <03:40:55> ByeEE <03:40:59> |<-- kicken has left irc.quakenet.org (Quit: - nbs-irc 2.39 - www.nbs-irc.net -) <03:54:32> <Gizgiz> dunno <03:57:09> varför sitter vi o lirar egentligen? <03:57:35> spårade ur för en timme sen typ <03:59:20> ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 15 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2009 <03:40:39> <kicken> ska sova <03:40:55> ByeEE <03:40:59> |<-- kicken has left irc.quakenet.org (Quit: - nbs-irc 2.39 - www.nbs-irc.net -) <03:54:32> <Gizgiz> dunno <03:57:09> varför sitter vi o lirar egentligen? <03:57:35> spårade ur för en timme sen typ <03:59:20> ^^ Haha äg. Det spårade ur långt innan vi slutade. Men jag och Giz spelade bara i ca 15 minuter helt själva. Vi satt och dötryckte på tärningarna. Bleh. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts