Gof Skrivet 13 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2009 (redigerad) Vi tyckte saffecool var dålig som op i #gtasajten så vi bytte helt enkelt kanal. Vill du gå in och snacka i #GTASajten.com så kan du göra på följande vis Chatta med Firefox Snott av The Dude Så, loggade in i kanalen igen! Gör en guide för dummies: Lägg till ChattZilla-pluginnet till Firefox, länk: https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/16Starta klienten under Verktyg->ChatZillaI texten som kommer upp, klicka på quakenet efter "[iNFO] Available networks are..."skriv /nick dittnamn i textraden så vi kan känna igen digskriv /join #GTASajten.com i samma textrad för att komma in i kanalenEller; Ladda ner en standalone-klient (ex mIRC: http://www.mirc.org/home/) Installera program, starta. I skrivfältet, skriv "/server -m port80.se.quakenet.org" När meddelandet om att du har blivit uppkopplad kommit fram, skriv "/j GTASajten.com" njoy Redigerad 13 maj, 2009 av Gof Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 13 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2009 Va pysslar vi fortfarande med sånt? Hmm.. kanske skulle ta en sväng förbi nån gång då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 13 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2009 Inne! =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 13 maj, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2009 Är bara jag, gtajägaren, tossie och mcguigan (marquis tror jag) inne, så många är det väl inte. Men vadfan, irc är kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 13 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2009 JAG LEDER PÅ TRIVIA, HAH! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 13 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2009 Är bara jag, gtajägaren, tossie och mcguigan (marquis tror jag) inne, så många är det väl inte. Men vadfan, irc är kul. Inte jag, just nu iallafall. Gjorde ett tappert försök senast det var på tapeten, men det verkar som att gtasajtarna är för degiga för att hänga där i någon större utsträckning.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 13 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2009 Jag besökte kanalen förra sommaren. Först blev jag stalkad och sen blev jag förolämpad. Thanks, but no thanks. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 13 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2009 Jag besökte kanalen förra sommaren. Först blev jag stalkad och sen blev jag förolämpad. Thanks, but no thanks. Hur blir man stalkad i en irc-kanal? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 13 maj, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2009 Jag besökte kanalen förra sommaren. Först blev jag stalkad och sen blev jag förolämpad. Thanks, but no thanks. Lol. Berätta, snälla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2009 Hur blir man stalkad i en irc-kanal? Tror någon fjant började ragga fram uppgifter om Umberto. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 13 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2009 (redigerad) Hur blir man stalkad i en irc-kanal? http://www.sociosite.org/cyberstalking_en.php @Kebab: Nja, inte riktigt. Det var främst en massa mycket personliga frågor som en viss person ställde som jag störde mig på... Redigerad 13 maj, 2009 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 13 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2009 Problemet är att folk på det här forumet beter sig för omoget för en irc-kanal. Det var roligt så länge folk uppförde sig ordentligt. Men så fort någon speciell kom in i kanalen så började det spammas och skrivas med caps hela tiden. Jag står över den här gången. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 13 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2009 Inne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2009 Säg till när ni har fått fram en svensk triviabot så är jag med igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 13 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2009 Problemet är att folk på det här forumet beter sig för omoget för en irc-kanal. Det var roligt så länge folk uppförde sig ordentligt. Men så fort någon speciell kom in i kanalen så började det spammas och skrivas med caps hela tiden. Jag står över den här gången. Det är ju det som är det bästa med en irckanal, att det inte är så seriöst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 13 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2009 Det är ju det som är det bästa med en irckanal, att det inte är så seriöst. Då kanske vi kan ha en barnkanal och en vuxenkanal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 13 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2009 Då kanske vi kan ha en barnkanal och en vuxenkanal http://www.addasnap.com/uploads/Other/internet_serious_business.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ExploSive Skrivet 14 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2009 Är bara jag, gtajägaren, tossie och mcguigan (marquis tror jag) inne, så många är det väl inte. Men vadfan, irc är kul. Det är väl ZcruweN? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 14 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2009 (redigerad) - Jag vill ha en seriösare kanal där inte du och alla andra som bara gillar att tramsa behöver hänga, har du svårt att acceptera att jag inte tycker om att umgås med barn? Och med seriösare menar jag verkligen inte tråkigare, men det blir bara så jäkla låg nivå på GTAsajtens IRC-kanaler och för mycket spam. Edit: Jag tycker inte att vi ska göra två kanaler alltså, men jag tycker att den bör hålla högre standard. Perfekta vore om den var modererad av Stellhell och KalleR som det var förr i tiden (om jag minns rätt). Redigerad 14 maj, 2009 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 14 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2009 Det är väl ZcruweN? Exakt. Sluta ta fel på mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts