Sikorka Skrivet 13 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2009 Fick en filmskapar impuls häromdagen och fixade Adobe Premiere Pro 4 på min nya dator. Redigerar ett tag, när allt väl är klart för att läggas upp på tuben upptäcker jag att min export-låda är helt grå. http://img404.imageshack.us/img404/1591/kluven.th.png Nowadays can't do shit. Värt att tala om är att jag fick en ruta om "license for this product has expired" i början av det hela. (( http://premierepro.wikia.com/wiki/FAQ:Why_...unavailable)%3F )) Någon som har en aning om det går göra någonting åt detta? Tvivlar på att en ominstallation fungerar då Adobe har svartstämplat mig rejält i pannbenet. Är det bara att ge upp eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2009 Det är väl bara att haffa en CD-key, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 13 maj, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2009 (redigerad) Det är väl bara att haffa en CD-key, eller? Nej, det är inte så enkelt.. Har ju redan fixat den biten, samt laddat ner en fix för att jag aldrig ska få problem med "license for this product has expired" som kan komma upp efter någon månad av användande. Svårt att förklara, men Adobes produkter blir mer och mer skyddade och på något vis verkar det som att programmet ändå känner av vad jag har gjort och därav stänger av en huvudfunktion. edit: violating §3.6? Redigerad 13 maj, 2009 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2009 edit: violating §3.6? Mjo.. Visserligen har det där mjukats upp massor på senare tid, men det här är ju ren warez-hjälp så jag antar att det är att gå liiiite för långt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts