Foo Skrivet 15 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2003 1 Hur många Paramedic, Fire Fighter, "Polis-Uppdrag" måste man göra? 2 Måste man råna alla affärer så att larmet går? 3 Vilka unic stunts måste man klara? 4 Är det något mer man måste göraför att få 100%? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 15 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2003 Man ska nog göra allt som går å göra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 15 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2003 På gamefaqs.com finns det en guide om hur man får 100%. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 15 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2003 Jag vill helst vara utan Guider, Men tack ändå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
cheetox Skrivet 18 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2003 Du får inte använda något fusk, för då går det inte att få 100% Jag råkade göra det själv, och stannade på 96% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 18 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2003 Du får inte använda något fusk, för då går det inte att få 100% Jag råkade göra det själv, och stannade på 96% men ändå så har en väldans massa personer klarat det med fusk... det är bara skit om att man inte kan få 100% om man fuskar. sen det med att det står att fusket kan påverka spelet när man sparar är nog bara för att det skall kännas att man fuskat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ge ta a Vajs Sitty Skrivet 18 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2003 Du får inte använda något fusk, för då går det inte att få 100% Jag råkade göra det själv, och stannade på 96% då får du kämpa på lite till .....eftersom om det vore sant d där med att fuska spelar roll... så skulle du kunna 99 % iaf ... så du e helt enkelt inte tillräckligt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts