Frusciante Skrivet 2 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2010 Vad husmanskostiga vissa verka vara, har själv aldrig varit i närheten av sylta, isterband osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 2 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2010 Vad husmanskostiga vissa verka vara, har själv aldrig varit i närheten av sylta, isterband osv. Inte jag heller, och jag klarar mig jättebra utan det. Svensk husmanskost är så fullständigt vedervärdig, och till och med namnen på de flesta maträtterna avskräcker mig. Blodpudding, svartsoppa, sylta, isterband, pitepalt, fläsklägg, brännesnuda.. Kräk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 3 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2010 Urk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 3 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2010 Sylta, Janssons frestelse (!!!!), flygande Jakob, rödbetssallad och torsk är alla rent avskyvärda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 3 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2010 Jag kan äta allt, verkligen allt. Men något jag inte kan förstå hur folk kan gilla så mycket är "platta pannkakor". Smakar ju absolut ingenting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 3 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2010 (redigerad) Sylta, Janssons frestelse (!!!!), flygande Jakob, rödbetssallad och torsk är alla rent avskyvärda.Urk!! (Jag tycker att FJ är gott! RB går an till det mesta, och är JÄTTEgott på B med S och KB!) Redigerad 3 oktober, 2010 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 3 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2010 (redigerad) 1. Brocoli. Bara doften av kokt brocoli kan få mig att spy galla. VIDRIGA VIDRIGA GRÖNSAK! 2. Blomkål. Säger exakt samma sak om denna ohyggliga tingelse. 3. Ärtor. I nödfall kan de väl slinka ner, men mycket ovilligt. 4. Äggula. Inget fel på det vita i ägget, det är till och med riktigt gott, men äggulan rör jag inte vid med tång ens! Redigerad 3 oktober, 2010 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 3 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2010 Men något jag inte kan förstå hur folk kan gilla så mycket är "platta pannkakor". Smakar ju absolut ingenting. Det är därför man äter sylt med pannkakor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 4 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2010 Oliver, färska tomater, bönor, ärtor, kikärtor och lax. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 4 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2010 Fisk - Slafsigt kött som smakar vatten Svamp - Gummi, inte mat. Ägg - Nä usch, smaken är verkligen inte god. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 4 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2010 Brysselkål, champinjoner och äggula äter jag helst inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 5 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2010 (redigerad) All slags ost . Jag är konstig, jag gillar inte sylt. Eller banan. de "hela" jordgubbarna i jordgubbssylt. Lasagne tycker jag inte om. Lök (vitlök undantaget) tycker jag heller inte om. What, you be trippin'! Allt ni nämner är ju livsnödvändigheter, typ. Redigerad 5 oktober, 2010 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logiken Skrivet 5 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2010 Blodpudding.. Har aldrig sett det som god mat, har väl testat då och då men det är inget som faller i smaken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 6 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2010 Oliver. Knappt vågat smaka på det men bestämde mig en dag för att ge det en chans. Aldrig mer, blev till att spotta ut i vasken, hah. Soppa. Vissa soppor kan jag uppskatta, men många soppor för tankarna till kroppsvätskor, urin är det vanligaste. Bönor. Dom ser ut som fästingar och är mjöliga. Inget favorit! Det är allt jag kommer på just nu. Sen tycker jag dock det finns mycket som jag anser inte tillför någonting till maten, som jag därför helst avstår. Praktexempel är ärtor och majs. Små fjantiga grönsaker som finns som någon slags uppfyllnad för att göra en sallad till "mer" sallad. Tycks alltid finnas med i dom vedervärdiga matlådorna från Findus och liknande. Man får liksom en sliskig köttbit, en skinnig sås, någon grå potatis och en hög ärtor till det. Wtf? Dom där färdiga matlådorna är så sjukt bannade hemma hos mig, min morsa tycker inte det är riktig mat och jag skulle nog aldrig kunna BETALA för en sådan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 6 oktober, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2010 Vad lusitigt! Jag älskar Sushi nu ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 6 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2010 What, you be trippin'! Allt ni nämner är ju livsnödvändigheter, typ. Lasagne kan jag äta. Tycker bara det är otroligt tråkigt och inte speciellt gott.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 6 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2010 Blodpalt är ju ingen höjdare. Annars äter jag inte oliver, även om det mer är tilltugg än mat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts