Stoffe Skrivet 15 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2009 (redigerad) Kan äta i princip vilken "vanlig" mat som helst, oliver borträknat. Hade dock aldrig kunnat få i mig musslor, sniglar eller andra slemmiga djur. Isterband och blodpudding är skitgott om det är rätt tillagat! Blodpudding måste dock ätas med lingon till. Edit: kom på några saker jag inte gillar. Svamp går helt bort, mest på grund av det hemska utseendet. Mögelost är bara hemskt. Redigerad 15 maj, 2009 av Stoffe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2009 Jag äter ta mig tusen allt utom lasange. Men nu på senare tid har jag inte kunnat äta lever, vilket jag har älskat förut. Morsans levergryta är så jävla god, men jag kan inte få ner levern, den bara växer i munnen och jag börjar klökas. Sen är jag som "alla" andra och pallar aldrig äta grönsaker. Inte för jag inte har emot att äta det, gillar att ha en god sallad till maten men pallar bara inte. Däremot står jag över helt om det är broccoli, blomkål eller kokta morötter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 15 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2009 Jag äter ta mig tusen allt utom lasange. ? Vad är det du inte gillar med lasagne? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 15 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2009 Vad alla klagar på kokta grönsaker. Det äger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 15 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2009 (redigerad) 1. Spenat 2. Bönor 3. Kokta grönsaker 4. Ägg 5. Potatissallad Inte fullt så förtjust i lök heller. Det går ju ner, visst, men men. 2. Majs. Bajs. Majs är inte alls illa, iaf. i kombination med något Redigerad 15 maj, 2009 av Jojje Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 15 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2009 Äter det mesta, men inte svamp (pga konsistensen) och allt som smakar lakrits. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
goar Skrivet 2 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2010 (redigerad) Min lista: Sill Har alltid gillat det förut men nu är det *BEEP* äckligt och salt. Pulvermos.Det känns så god damn fake,så kemiskt liksom. Morötter:Innan gillade jag morotsjuice,nu hatar allt som har med morot att göra. aubergine:Åt det senast igår,ingen hit precis Oliver:Äckligt salt. Edit:Förlåt för mitt omogna uppförande innan. Redigerad 2 oktober, 2010 av goar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Aggee Skrivet 2 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2010 All slags ost . Funkar dock i hamburgare och på pizza. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 2 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2010 Hade faktiskt en diskussion med mina två kompisar här om dagen. Den ena sa till mig "Vad fan Christian, är det någon mat du inte tycker om?" Och då slog det mig att jag faktiskt inte ogillar något. Nu menar jag "normal" mat, inte kackerlackor och sånt eftersom jag aldrig har smakat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 2 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2010 Jag är konstig, jag gillar inte sylt. Eller banan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 2 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2010 Pölsa och köttfärssås paj klarar jag inte av, samt de "hela" jordgubbarna i jordgubbssylt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 2 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2010 Eh det där försvinner med åren. Då kan man äta allt. Men man tycker olika om det. Det jag inte alls gillar är kroppkakor och fiskbullar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 2 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2010 Lasagne tycker jag inte om. Blir sjukt besviken om jag ser att det blir något med köttfärs och sen blir det lasagne. Lök (vitlök undantaget) tycker jag heller inte om. Kan inte lära mig äta vanlig gul lök. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 2 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2010 Lasagne är verkligen inget att hänga granen Grönsaker gillar jag inte varma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2010 Slipper helst att äta: Oliver - jag gillar olivolja, men att äta oliverna som de är är baske mig inget najs. Har börjat uppskatta oliver nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 2 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2010 Lasagne tycker jag inte om. Blir sjukt besviken om jag ser att det blir något med köttfärs och sen blir det lasagne. Lök (vitlök undantaget) tycker jag heller inte om. Kan inte lära mig äta vanlig gul lök. Inte ens rå lök? Brukar själv bara äta själva kärnan En kompis har kommit på varför man tycker om mer och mer saker med åren! Det är för att smaklökarna blir sämre och sämre, man kan helt enkelt inte skillja på bra och dåligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 2 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2010 Jag förstår inte hur så många kan tycka att lasagne inte är gott?! Lasagne är den godaste maträtten som finns i världen. Och jag tror att jag har gjort små framsteg sedan mitt senaste inlägg i den här tråden. Är inte alls lika kräsen för mat längre, även om jag har de där sakerna jag vägrar äta för att det är så vidrigt. Som paprika, bitar av lök, aubergine.. ugh. Men jag älskar sparris Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 2 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2010 Ärtsoppa, spenat, pölsa, rotmos och fläsklägg(?) Är väl det jag inte lärt mig att äta. Sen finns det säkert fler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 2 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2010 Jag har aldrig i hela mitt liv lyckats svälja sylta. När jag väl gjort det har det kommit upp igen via spya eller hostningar. Jag vet inte vad det är för fel på sylta, men bara tanken av att se en gelaktig köttbit gör mig illamående. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 2 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2010 (redigerad) Inte ens rå lök? Brukar själv bara äta själva kärnan Mja, rå lök är visserligen godare än tillagad, men det är istället starkt på något konstigt sätt som blir jobbigt. Typ på samma sätt som pepparrot fast inte så gott. På hamburgare kan det funka ihop med vanlig sallad och så, men aldrig annars. Kom förresten på att jag gillar senap i perioder. Ganska mystiskt, ibland gillar jag det och äter det gärna på korv eller så, och ibland står jag bara inte ut med det. Redigerad 2 oktober, 2010 av _ThuuG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts