Boomer Skrivet 13 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2009 Och beckasiner stavas med e. Stavningen kanske inte har en jättebetydelse iofs Fast i detta sammanhang så skrivs det så här; Flygande bäckasiner söka hwila på mjuka tuvor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 13 maj, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2009 (redigerad) Fast i detta sammanhang så skrivs det så här; Flygande bäckasiner söka hwila på mjuka tuvor. För att försöka hindra en ev. dispyt - då poängen med meningen ju är att få in så många bokstäver som möjligt, och då det inte blir något skillnad i bokstavsantal om man använder "whila" respektive "hwila", tycker jag båda är giltiga. Men du har rätt i att hwila i grunden är ett ord, inte whila. "The quick fox jumps over the lazy dog, then eats a räksmörgåsbord" är nästan ännu bättre. Redigerad 13 maj, 2009 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 13 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2009 (redigerad) Med ritplatta dårå: Redigerad 13 maj, 2009 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 13 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2009 (redigerad) För att försöka hindra en ev. dispyt - då poängen med meningen ju är att få in så många bokstäver som möjligt, och då det inte blir något skillnad i bokstavsantal om man använder "whila" respektive "hwila", tycker jag båda är giltiga. Men du har rätt i att whila i grunden är ett ord, inte whila. "The quick fox jumps over the lazy dog, then eats a räksmörgåsbord" är nästan ännu bättre. Gick det lite fort nu? Redigerad 13 maj, 2009 av Mathias Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 13 maj, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2009 Gick det lite fort nu? Hah, misslyckat! Kul att se så många stilar, också! Är det någon som kör med skrivstil? Och varför har tjejer snyggare handstil än killar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 13 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2009 Hah, misslyckat! Kul att se så många stilar, också! Är det någon som kör med skrivstil? Och varför har tjejer snyggare handstil än killar? Förmodligen en social konstruktion. Tjejer belönas/uppmuntras mer under sin skoltid för att skriva snyggt, killar har inget intresse av det eftersom man inte vill verka tjejig. Min gissning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2009 Gick det lite fort nu? That's what she said! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 13 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2009 Hah, misslyckat! Kul att se så många stilar, också! Är det någon som kör med skrivstil? Och varför har tjejer snyggare handstil än killar? Tjejer har mycket finare finmotorik och killar har då mycket grövre finmotofrik. Med detta finner jag följade slutsats: Ju fulare handstil desto mer man Får se om jag orkar skriva lite och post här... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 13 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2009 Dålig kamera, men det skiter ni i. http://pici.se/pictures/FxfukCLBF.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 13 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2009 O RLY? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 13 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2009 That's what she said! Va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2009 Va? http://www.urbandictionary.com/define.php?...at%20she%20said Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 13 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2009 ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 13 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2009 ok Emil kan inte alfabetet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 13 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2009 Emil kan inte alfabetet. Hahaha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 13 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2009 (redigerad) haha, trodde jag skrev av kebab exakt =( Men jag måste erkänna att jag lär tänka efter när jag skriver alfabetet. Redigerad 13 maj, 2009 av FerkurZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 13 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2009 Men du trivs? Jodå, svårt att ändra på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 13 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2009 Javars, den duger åt mig. Anteckningarna däremot kan stundtals ta ett tag att tyda, men det är sånt man får leva med. http://pici.se/pictures/lhQrBBukV.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 13 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2009 Här var då min. Jag gillar att göra en liten knorr på första bokstaven i varje ord har jag märkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 13 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2009 Blev ändå rätt bra om man jämför hur det blir när jag antecknar eller skriver lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts