AngryAxel Skrivet 12 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2009 Tycker att handstilar är väldigt intressanta, och det är kul att se hur andras ser ut. Alla har verkligen sin egen, som formats under ens livstid. Jag är rätt nöjd med min, den känns väldigt tilltalande. Det jag är mest stolt över i den är att jag lyckats skriva väldigt många bokstäver med bara en handrörelse, och man slipper alltså de där mellan-stoppen man kan få i vissa bokstäver - se fig. 2. Vilket sparar viktiga nanosekunder, och gör att jag får mer tid över till viktiga saker. Nejrå, mest för att det känns bättre. fig. 1 fig. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 12 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2009 Jag skriver inte som en tjej direkt. Versalisering tar längre tid för mig, gemener går snabbare men slarvigare antar jag. Egna anteckningar skulle ni inte ens kunna läsa, men snabbt går det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 12 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2009 Avskyr min egen handstil. http://pici.se/pictures/PLORWOLxc.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 12 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2009 (redigerad) Avskyr min egen handstil. http://pici.se/pictures/PLORWOLxc.jpg Naaw. Mycket bättre än min iaf. Usch så jag hatar att skriva för hand. Men rita kan ju vara kul. Kanske postar senare ikväll. Redigerad 12 maj, 2009 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 12 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2009 Är det någon mer än jag som har flera fonter installerade? Som ändrar form ibland? Behöver nog inte kommentera min handstil, ni kommer säkerligen hitta alla skavanker ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2009 (redigerad) Hittills har bara Tweak fått se min. Redigerad 12 maj, 2009 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 12 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2009 JAG TYCKER DET ÄR RÄTT FINT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 12 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2009 Eftersom jag gick i den grundskola jag gick skrev jag bara skrivstil fram tills jag började gymnasiet. Gillar min nuvarande handstil förutom att mina "v":n oftast inte går att skilja från mina "r". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 12 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2009 Min standard, men kan såklart varieras efter behag: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 12 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2009 Man ska ju inte klaga... Det hade kunnat vara värre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 12 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2009 Hittills har bara Tweak fått se min. Tror du ja! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 12 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2009 förutom att mina "v":n oftast inte går att skilja från mina "r". Du är inte ensam om det, bild på min handstil kommer väl upp senare i guess! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 12 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2009 På detta vis behagar min handstil att se ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 12 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2009 På detta vis behagar min handstil att se ut. Men du trivs? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 12 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2009 Mhm! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 12 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2009 Min standard, men kan såklart varieras efter behag: Tycker inte ni också att The Dudes handstil är sexig - Gof. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2009 Det är hwila, inte whila som jag ser att några har skrivit. Postar min imorgon! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 13 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2009 Det är hwila, inte whila som jag ser att några har skrivit. Postar min imorgon! I mitt försvar skrev jag av Dudes text! Skyll på honom, det är hans fel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 13 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2009 Det är hwila, inte whila som jag ser att några har skrivit. Postar min imorgon! Och beckasiner stavas med e. Stavningen kanske inte har en jättebetydelse iofs Gof: jag kan skriva en erotisk novell för hand om du vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 13 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2009 Den handskrivna skriften håller på att gå i graven. Jag märkte på mitt religionsprov häromveckan att jag inte skrivit för hand på mycket, mycket länge. Alla skolarbeten görs ju på datorn liksom. Fick grymt ont i handen efter bara två sidor och det blev till slut 5 stycken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts