VickeX Skrivet 12 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2009 http://www.mtv.com/videos/movie-trailers/3...t-octopus.jhtml Hype hype hype! Ser... ganska... otroligt... coolt ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 12 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2009 Nja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 12 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2009 (redigerad) Absolut inte. Skulle nästan kunna vara en väl genomförd fake för kameraarbetet och animationerna ser rätt amatörmässiga ut. Kolla filmtitlarna - what the hell? http://www.theasylum.cc/store/index.php?cPath=21 Redigerad 12 maj, 2009 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 12 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2009 Vad ska man säga om animationerna? Kan väl knappast bli sämre, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 12 maj, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2009 Absolut inte. Skulle nästan kunna vara en väl genomförd fake för kameraarbetet och animationerna ser rätt amatörmässiga ut. Kolla filmtitlarna - what the hell? http://www.theasylum.cc/store/index.php?cPath=21 Haha sant. Märkte sedan nu efteråt också att en hel del saker i trailern ser väldigt fult ut. Men jag är ändå lite hypad. Det ser helt sjukt komiskt ut. En gigantisk haj som flyger på samma höjd som ett flygplan, wtf? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 12 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2009 http://www.theasylum.cc/store/index.php?cPath=21 Snakes on a train?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 12 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2009 Såg ganska b ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 12 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2009 Asylum Films gör i stort sett bara ripp-offs av populära filmer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 12 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2009 Haha sant. Märkte sedan nu efteråt också att en hel del saker i trailern ser väldigt fult ut. Men jag är ändå lite hypad. Det ser helt sjukt komiskt ut. En gigantisk haj som flyger på samma höjd som ett flygplan, wtf? What!? Jag trodde du skämtade bara eftersom trailern var så underhållande värdelös. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 13 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2009 Hahahahaha. Sämsta jag sett. Måste nästan plöja igenom alla dom här rullarna. Snakes on a Train? Låter inte så farligt, dra i nödbromsen bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 13 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2009 I SMELL FAAAAAAAAAAIIIIIIIIIIIL! Fula djur, fula effekter, dåligt skådespel...usch. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 13 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2009 Fan vad nice att folk tar den filmen seriöst. Kudos! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 14 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2009 Vore ju nice om det vore riktigt. Skulle lätt se den! B-filmer är så jävla härliga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 14 maj, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2009 Vore ju nice om det vore riktigt. Skulle lätt se den! B-filmer är så jävla härliga! Håller med. Först måste jag medge att jag inte tyckte att den såg så B ut från första början. Jag var allt för inne i att märka vad som hände. Det var så sjukt löjligt så att det var så stort och så. Sedan efter att jag såg den fula explosionen av flygplanet och den flygande hajen så började jag se allt annat dåligt också. Fast annars så tycker jag inte att trailern var speciellt dåligt. Den ger ju inte ut för mycket och jag tycker att det inte verkade vara allt för dåliga skådisar. Längtar fortfarande till denna film, trots att den inte är någon Bollywood/Hollywoodproduktion direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-Razz- Skrivet 19 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2009 det fulaste i trailern är nog när bläckfisken slår sönder jetflygplanet... usch så ful explosion. ser annars ganska bra ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 20 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2009 det fulaste i trailern är nog när bläckfisken slår sönder jetflygplanet... usch så ful explosion. ser annars ganska bra ut Så otroligt fel du har. Jag tvingade mig igenom filmen förra veckan och det var den värsta skiten jag sett, någonsin.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-Razz- Skrivet 20 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2009 Så otroligt fel du har. Jag tvingade mig igenom filmen förra veckan och det var den värsta skiten jag sett, någonsin.. till och med sämre än "meet the spartans"?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 20 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2009 Hmm, den fick ju iallafall 4\10 på IMDB. Så så fruktansvärt dålig kan den ju inte vara Nåja, jag tar mig en titt iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 20 maj, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2009 Gör så du Ante! Yay, 3 i rad till Själevad! Jag ska nog ta och kolla på den i helgen här. Ska bli spännande att se. Jag brukar gilla det mesta jag ser så... what the hell, jag kommer säkert att gilla den här också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 20 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2009 Gör så du Ante! Yay, 3 i rad till Själevad! Oh yeah! Har förresten alltid gillat monsterfilmer, så jag tror nog att jag kommer att gilla den här. Men man ska ju inte ta ut så mycket i förskott Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts