StellHell Skrivet 24 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2009 "men fitta då.." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 24 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2009 (redigerad) neger, kuk, apa, _JÄTTE_konstigt, kuken. "satans jälva helvetes fittskit" är ett vanligt kopmbo Redigerad 24 maj, 2009 av FerkurZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 24 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2009 Har börjat överanvända det fina uttrycket "FUCKSHITASSCOCK" väldigt ofta, for the lulz and rofls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 24 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2009 (redigerad) "Tössössös" Citat från en snubbe som säger så till sin fru Susanne ibland när han kollar på TV. Han säger egentligen "Tyst nu Susanne" för att hon pratar när han försöker lyssna, men det låter bara som tössössöss" "Men vad är en stekare egentligen?" med skånsk dialekt, packat&klat-referens "jaaa, man steker liksom" som fortsättning på föregående "Hallå?" jag låtsas svara i telefon när jag inte svarar i telefon "Fiffigt vettu" imiterat från en person som säger så alldeles för ofta "fittigt", "fittan" (fickan) med mera, medvetna freudianska felsägningar "Boom" när man vill statuera en poäng, nivet sådär som Ari Gold brukar göra i Entourage "Thats what she said" "And boom goes the dynamite" "when in rome.." och liknande "Geil" och lite andra tyska ord. Ordet betyder både kul och kåt. "Plie" en baletterm som jag överanvänder Några ord/uttryck som jag för tillfället kommer på. Redigerad 24 maj, 2009 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 24 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2009 "Thats what she said" "And boom goes the dynamite" "when in rome.." och liknande Haha, oja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 25 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2009 "Skitsamma" och "det är lugnt" borde jag skippa lite oftare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 25 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2009 Ibland använder jag uttrycket "Eller hur" pinsamt många gånger i rad. Jag kan inte sluta även fast jag vill. Ibland tänker jag "Nu måste jag sluta säga "Eller hur" innan den här konversationen blir jävligt konstig". Men det går inte! Kan inte hitta ett supplement! Finns det något man kan säga istället som omväxling? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 25 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2009 (redigerad) Hur mycket kostar den där då..? TuseN späNN? Ett uttryck som jag använder alldeles för ofta. Till råga på allt så gör väldigt många andra det på skolan just nu också. Börjar bli rätt så torrt.. ''Jodu'' är även något jag använder friskt. Skånsk dialekt: Nu skau du ente klauga på dom andra näer du är dåelig sjelv. Redigerad 25 maj, 2009 av Cyper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts