VickeX Skrivet 28 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2009 Jag nördar tv-serier och film som fasiken just nu. Men det lät ju inte speciellt ovanligt... Ingenting just nu, men imorgon kommer jag att spela The Ballad Of Gay Tony. Jo... Klarade ut GTA IV igen idag för tredje gången (det var som uppvärmning inför The Ballad Of Gay Tony) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 6 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2009 Har provat några timmar Unreal Tournament 3 nu och jag är förvånansvärt imponerad! Jag som älskade gamla UT1 och allt vad det innebar trodde att UT3 skulle vara en rejäl skändelse med stereotypa biffar och töntiga framtidsvapen. Jag vet inte hur spelen mellan 1 och 3 har varit (jag tror nämligen det finns fler än ett UT2) men här verkar man ha gått tillbaka till the basics och använder fortfarande samma musiksignatur och vapen. Fordonen jag sett har väl varit sådär och att Assault är utbytt mot nån form av dragkamp med control points som är fullständigt obegripliga är ju synd. Däremot finns Translocators kvar och det är ett stort plus! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 6 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2009 Har provat några timmar Unreal Tournament 3 nu och jag är förvånansvärt imponerad! Jag som älskade gamla UT1 och allt vad det innebar trodde att UT3 skulle vara en rejäl skändelse med stereotypa biffar och töntiga framtidsvapen. Jag vet inte hur spelen mellan 1 och 3 har varit (jag tror nämligen det finns fler än ett UT2) men här verkar man ha gått tillbaka till the basics och använder fortfarande samma musiksignatur och vapen. Fordonen jag sett har väl varit sådär och att Assault är utbytt mot nån form av dragkamp med control points som är fullständigt obegripliga är ju synd. Däremot finns Translocators kvar och det är ett stort plus! De riktigt coola och bra fordonen har dina motståndare, så du får försöka sno ett motståndarfordon för att få tag i ett som är bra och häftigt. Jag gillar inte heller control points-matcherna, speciellt på de stora banorna där det tar lång tid att åka från ena sidan till andra och där det finns två vägar att vinna. Det är skitjobbigt att vara till vänster och ensam försöka hålla en control point samtidigt som alla dina AI-kompisar är på andra sidan och blir råägda av motståndarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 10 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2009 Just nu spelar jag och min bror Tekken 6, ganska kul men blir nog roligare när man kommer in i det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 10 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2009 Efter att ha sett Assassins Creed 2 trailern så har jag bestämt mig för att lira igenom ettan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 10 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2009 Jag lirar NHL 10 Be-A-GM med Boston Bruins. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eazy-e Skrivet 18 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2009 Fallout 3 goty Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 18 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2009 WorldBuilder till Company of Heroes. Jobbar på en 3v3 bana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 22 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2009 Rotade igenom en gammal spellåda och hittade Baldur's Gate, Icewind Dale och Planescape Torment, Här ska det liras Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 22 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2009 Jag lirar NHL 10 Be-A-GM med Boston Bruins. :yes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 27 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2009 Left 4 Dead 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 27 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2009 Skaffar platinum i Unreal Tournament 3. Det kommer gå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 28 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2009 FALLOUT 3!11ett Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 6 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2009 Left 4 Dead 2 Me 2. Sjukt kul att försöka få achievements Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 6 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2009 (redigerad) Ska lira Fallout 3 igen! Denna gång som ett ondsint och elakt fanskap som bara dödar och härjar! Fast Megaton skonar jag, jag älskar Megaton Fan ta Gamereactor som ger Fallout 3 7/10! Redigerad 6 december, 2009 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 6 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2009 Sitter och nöter Dragon Age . Jag är kär i storyn tror jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 6 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2009 Sitter just nu och spelar The Saboteur ganska kul att göra le parkour(?) att springa hoppa mellan hus taken. Typ som GTA fast i WW2-GTA rätt så kul spel faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 6 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2009 AoE 2 Online med några "polers", roligt på ett helt nytt vis nu än när man spelade det "back in the days". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 6 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2009 Yes blir att lira DiRT 2 snart och fortsätta på det ska ta lite bilder sen lägga upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ViolentLag Skrivet 6 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2009 Tekken 6 och Modernwarfare 2 , och WoW förstås Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts