Lajnux Skrivet 8 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2009 Jag har faktiskt funderat på att köpa det. Vad är det som gör dig besviken?Att det som jag trodde skulle bli en lika bra simulator som sin föregångare visade sig bli någonting mellan arkad och sim. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 10 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2009 Spelar 18 WoS Extreame Trucker nä gillade alls inte det. Suttit nött samma uppdrag nu tja ja 3 gånger olika lastbilar varje gång. Första uppdraget jag fick gjorde jag dryg 2-3 gånger för att komma vidare. Ja jag är seriös när man har klarat ett uppdrag så kommer samma igen fast en annan lastbil. Så nä saknar freeroam! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 11 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2009 (redigerad) Oblivion: Shivering Isles I och med Bloodgrass buggen så förlorade jag alla mina framsteg förra året. Nu tog jag tjuren vid hornen och kör om! Lyckligtvis hade jag inte gjort så mycket när jag gick miste om allt Redigerad 11 oktober, 2009 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 11 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2009 Oblivion: Shivering Isles I och med Bloodgrass buggen så förlorade jag alla mina framsteg förra året. Nu tog jag tjuren vid hornen och kör om! Lyckligtvis hade jag inte gjort så mycket när jag gick miste om allt Hade också problem med Bloodgrass-buggen men jag ändrade språk till tyska och då funkade det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 24 oktober, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2009 Sisådär. Geekat igenom Half-Life 2: Episode Two på 9,8 timmar. Heelt sjukt vilken serie det är! Sinneslöst, längtar tills Episode Three! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 24 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2009 Sisådär. Geekat igenom Half-Life 2: Episode Two på 9,8 timmar. Heelt sjukt vilken serie det är! Sinneslöst, längtar tills Episode Three! Skojar du? Half-Life 2: Episode Two var ju så j*vla reparativt. Guuud det var ju samma hela tiden. Miljön var samma, fienderna var samma. F*n, det var ju tom. värre än assassins creed. Gillade första delen men sen blev det för tråkigt. Vad var det du gillade så mycket? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 25 oktober, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2009 Skojar du? Half-Life 2: Episode Two var ju så j*vla reparativt. Guuud det var ju samma hela tiden. Miljön var samma, fienderna var samma. F*n, det var ju tom. värre än assassins creed. Gillade första delen men sen blev det för tråkigt. Vad var det du gillade så mycket? Har kört igenom HL2, HL2 EP1 och HL2 EP2 på mycket kort tid så jag vet inte, dom fulländar varandra. Men ja, en hel del repetition och nu när man verkligen har nördat igenom alla tre spelen så känner man igen Valves händelseförlopp, så man vet nästan vad som kommer att hända, men står fortfarande fast vid att det är en helt otrolig serie. Kan tyvärr inte sätta fingret på vad som var så bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 25 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2009 Det blir en hel del RtCW: ET, Fifa 10, Nazi Zombies, Civ IV och Tales of Monkey Island. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 26 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2009 Nöter Fifa 10 en hel del och har även börjat lira lite Call of Duty 2 igen, blir för det mesta public men gamla klanen har virt rätt så aktiv den senaste veckan så en del matcher har det faktiskt hunnit bli med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 26 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2009 NHL 10 + FIFA 10 = WIN! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 27 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2009 NHL 10 + FIFA 10 = WIN! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 27 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2009 (redigerad) Skojar du? Half-Life 2: Episode Two var ju så j*vla reparativt. Guuud det var ju samma hela tiden. Miljön var samma, fienderna var samma. F*n, det var ju tom. värre än assassins creed. Gillade första delen men sen blev det för tråkigt. Vad var det du gillade så mycket? Episode 2 hade flera moment som stack ut. T.ex. när man slogs mot vågorna av Antlions, letade upp "The Extract", räddade Alyx, slogs emot den jättestora "morsan" (vad dem nu hette), letade upp bilen, slogs mot Hunters för första gången, träffade alla i rebelbasen i white forest och sedan slogs emot striders med användning av bilen. I alla dessa delar fick man använda olika metoder för att klara av problemen. Det är en hel drös saker som gör spelet varierande. Sedan är ju inte miljön samma hela tiden heller, nu får du ta och tänka till. Vi har t.ex. utanför City 17, under jorden, mitt i White Forest, i och utanför Rebelbasen. Fiender då? Nja... Vanliga Combine-soldater, check.Antlions, check.Helikopter, check.Zombies, check.Hunters, check.Striders, check. Redigerad 27 oktober, 2009 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 27 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2009 Skojar du? Half-Life 2: Episode Two var ju så j*vla reparativt. Guuud det var ju samma hela tiden. Miljön var samma, fienderna var samma. F*n, det var ju tom. värre än assassins creed. Gillade första delen men sen blev det för tråkigt. Vad var det du gillade så mycket? Episode 2 hade flera moment som stack ut. T.ex. när man slogs mot vågorna av Antlions, letade upp "The Extract", räddade Alyx, slogs emot den jättestora "morsan" (vad dem nu hette), letade upp bilen, slogs mot Hunters för första gången, träffade alla i rebelbasen i white forest och sedan slogs emot striders med användning av bilen. I alla dessa delar fick man använda olika metoder för att klara av problemen. Det är en hel drös saker som gör spelet varierande. Sedan är ju inte miljön samma hela tiden heller, nu får du ta och tänka till. Vi har t.ex. utanför City 17, under jorden, mitt i White Forest, i och utanför Rebelbasen. Fiender då? Nja... Vanliga Combine-soldater, check.Antlions, check.Helikopter, check.Zombies, check.Hunters, check.Striders, check. Måste säga att jag håller med Saleen. Half Life serien i sig är UBER och varje Episod är speciell tycker jag. Alla episoder är har ju en bit av storyn att förklara, t.ex EP1 så får man lära sig hur det gick när man kom ut ur City 17.. Samma med EP2 har ju sin bit, alla steg kan känns repetiva. Liksom ny fiende, döda, nytt pussel, löst...... ny fiende, döda, Nytt pussel, löst.... kan kännas lite tråkigt visst. Men det är själva storyn som verkligen gäller. Längtar också till EP3 måste jag säga :3 BTW: Saleen, har du prövat Cinematic Mod till HL2 serien, HELT sjukt snyggt. Dom har gjort om inprincip hela HL2, utan att röra storyn. Dom har lagt in high polygon characters och nya texturer och mer effekter. Tyvärr så tar det 20 gb på disk och kräver minst 4gb RAM och rek 64-bitars OS, MEN DET ÄR SÅ JÄVLA VÄRT DET! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 27 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2009 Började spela FlyFF för en stund sen. Hann bli lvl5 innan det krashade för cirka 10 minuter sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 27 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2009 Började spela FlyFF för en stund sen. Hann bli lvl5 innan det krashade för cirka 10 minuter sen. Är det första gången du lirar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 27 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2009 Är det första gången du lirar? Tredje tror jag. Har dock aldrig blivit högre level än typ 13. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 27 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2009 Måste säga att jag håller med Saleen. Half Life serien i sig är UBER och varje Episod är speciell tycker jag. Alla episoder är har ju en bit av storyn att förklara, t.ex EP1 så får man lära sig hur det gick när man kom ut ur City 17.. Samma med EP2 har ju sin bit, alla steg kan känns repetiva. Liksom ny fiende, döda, nytt pussel, löst...... ny fiende, döda, Nytt pussel, löst.... kan kännas lite tråkigt visst. Men det är själva storyn som verkligen gäller. Längtar också till EP3 måste jag säga :3 BTW: Saleen, har du prövat Cinematic Mod till HL2 serien, HELT sjukt snyggt. Dom har gjort om inprincip hela HL2, utan att röra storyn. Dom har lagt in high polygon characters och nya texturer och mer effekter. Tyvärr så tar det 20 gb på disk och kräver minst 4gb RAM och rek 64-bitars OS, MEN DET ÄR SÅ JÄVLA VÄRT DET! Ni kan ha rätt men jag upplevde det som jäkligt reparativt. Kan kanske vara för att jag spelade allt på en och samma gång. Minns bara att jag satt och spelade sista delen och hoppades att det snart skulle vara slut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 27 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2009 Tredje tror jag. Har dock aldrig blivit högre level än typ 13. Aha, jag kan dessvärre meddela att det inte alls är lika bra som förr i tiden. Nu vet jag ju visserligen inte när du spelade tidigare. Men så länge det var inom ett år eller så, så har det blivit sämre sedan du spelade sist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 28 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2009 Ingenting! Och det är rätt ovanligt. Jag nördar tv-serier och film som fasiken just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 28 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2009 Borderlands Spelar med två andra polare via LAN. Grymt roligt spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts