Henkibojj Skrivet 23 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2009 Tankade "Rag Doll Kung Fu: Fists Of Plastic" efter tips i PS3-tråden om att det var gratis, och jäklar vad roligt det är! Så simpelt men ändå så kul. Troféer finns det ett antal också, så jag har skaffat 11/12 st nu under några dagar. Ska väl försöka mig på även den tolfte men att få guld i alla utmaningar är inte det lättaste För övrigt är det fortfarande duvorna kvar i GTA IV som gäller. Jag har ca 70 kvar totalt, fördelat på Algonquin (~18 kvar) och Alderney (~50). Sen är det Random Characters men de får vänta tills vidare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 23 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2009 Efter att ha klarat Oblivion så har jag nu gett mig på Fallout 3 igen. Älskar verkligen det här spelet. Kör just nu igenom The Pitt och har sedan Main Quest och Broken Steel kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 23 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2009 Har börjat att spela GTA IV på Xbox 360 igen, jag åker mest runt och myser i staden eftersom jag inte orkar spela om storyn en gång till just nu. På PC så spelar jag faktiskt också lite GTA IV som jag försöker få spelbart på min gamla Pentium 4, känns som att slänga 387 kronor i sjön eftersom det inte vill funka felfritt (jag vet att min dator är för dålig). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 15 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2009 (redigerad) Bump Fixade just den 200:e duvan i GTA IV och fick trofén "Endangered Species". Det jäkligt sura med det hela var att jag på nåt sätt tappade bort en duva av alla 200 så jag fick gå igenom alla igen. Gick igenom ~80 stycken genom videos (istf karta som jag gjorde från början) tills jag kom fram till att den allra första jag tog, var också den jag missade. Råkade skjuta den i en killing spree och tänkte att "jaja, den där ser jag ju att jag redan tagit när jag letar duvor i framtiden", varefter jag stryker den, skjuter fler snutar, dör, stänger av utan att spara och sedan räknar med att den var tagen när jag en månad senare börjar leta duvor Vet inte hur många timmar extraarbete det blev men jag slapp ju iallafall gå igenom alla 200 igen, det räckte med 80. Statistiskt sett borde det ju bli ett medelvärde av 100 stycken folk går igenom innan de hittar den de saknar, om folk gör som jag gjorde? Ska köra om storyn bara för att få "Liberty City (5)" eftersom min sparfil buggat sig - Dwayne vill inte hooka med mig. Efter att den är tagen kommer jag väl slänga den nya, mindre sparfilen och fortsätta jaga 100%. Har bara lite kvar nu. Plus: Så småningom kommer jag börja med Resistance 2 igen, återigen för att fixa Platinum. Har inte uppdaterat den där PSN-bilden på länge, jag har ca 200 troféer nu tror jag. EDIT: Ah, här är en som borde stämma rätt bra. Åtminstone med antalet. http://pfcdn.net/site/trophy_widget/psn/Henkibojj.png PS3 Trophies Redigerad 15 juli, 2009 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 15 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2009 Köpte Red Faction Guerilla igår. Parker är en rätt stel och tråkig plats, får utforska lite mer senare ikväll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 21 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2009 Street Fighter 4. XBL: goranstruwe, adda ffs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2009 Testar på lite Jade Dynasty. Har också påbörjat Overlord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 21 juli, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2009 Just nu: Jade Dynasty för fullt! Level 44 and still going strong! Dessvärre börjar jag få ett sug efter nåt skojigt steamspel.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 21 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2009 Team Fortress 2 för fulla muggar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 21 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2009 Spelar Call of Duty: WaW klarade nyss ut det^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 21 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2009 Professor Layton and the Curious Village Jag löser pussel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 22 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2009 BF Heroes och CS 1.6 går ganska varmt atm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ViolentLag Skrivet 22 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2009 WoW, ulduar med roguen och gör hcs/naxx med min dk.. Skate 2, freeskate för tillfället. Myser och försöker göra sköna tricks Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 23 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2009 Har nyss dragit igenom God of war 2 (Titan svårighetsgraden ) och så håller jag på med bioshock och i wow raidar jag ulduar med min shaman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 23 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2009 Emergency 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 23 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2009 (redigerad) RF:G! Har just liberatat Parker och käner mig mycket stolt fast det var det enklaste jag någonsin gjort i ett spel Redigerad 23 juli, 2009 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 23 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2009 (redigerad) RF:G! Har just liberatat Parker och käner mig mycket stolt fast det var det enklaste jag någonsin gjort i ett spel Är spelet värt 500kr? Redigerad 24 juli, 2009 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2009 New Super Mario Bros på min systers Nintendo DSi. Fan vad roligt det är. Synd bara att det var så lätt. Nu försöker jag mest öppna alla banor och sådant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 23 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2009 Emergency 3 Varför inte 4? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 23 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2009 Klarade precis ut Half Life 2: Episode One. Nu ska jag nog ge mig på Ep. Two. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts