chucky.swe Skrivet 12 maj, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2009 Spelar just nu Oblivion väldigt mycket. Har get mig fasen på att jag inte ska lägga ned det fören jag klarat det. Har just nu klarat Thieves Guild, Fighters Guild, Dark Brotherhood samt nästan alla lösa quest. Är just nu i slutet av Mages Guild och början av Knights of the Nine och Main Quest. KotN questlinen, fan vad underbar! Mycket springande i början dock. Blir mycket mycket bättre efter det Enligt mig har den bäst questline i hela oblivion! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 12 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2009 Hoppar runt mellan olika spel, orkar inte fokusera på nått speciellt atm.. PC: L4D (lirar lite Survival ibland) Battlefield 1942 (cpar runt med flygplan i singleplayer) NFS: Carbon (installerade igår, kört några race) NFS: Underground (installerade igår, kört några race) Defense Grid: The Awakening (Tower Defence spel, lirat dom första banorna) NDS: NinjaTown (Tower Defence spel med ninjas!) Guitar Hero marf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 13 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2009 PC Requiem Bloodmare: Ett nytt (för mig) skräck mmo. Rätt mörkt, rätt brutalt, rätt blodigt och riktigt skojsigt tidsfördriv. Finns 4 raser, utifrån dom 4 raserna finns det 2 jobs. + GratisLätt att komma igångStyrningen är som i WoW -Rätt krävandeHotkeysen är fucked och jag vet inte om det går att byta ut domSvårt att veta vad dom olika raserna har för jobs om man inte sitter på hemsidan http://www.playrequiem.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-Razz- Skrivet 13 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2009 håller på och spelar spelar Far Cry 2 som jag köpte idag underbart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 14 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2009 PC Requiem Bloodmare: Ett nytt (för mig) skräck mmo. Rätt mörkt, rätt brutalt, rätt blodigt och riktigt skojsigt tidsfördriv. Finns 4 raser, utifrån dom 4 raserna finns det 2 jobs. + GratisLätt att komma igångStyrningen är som i WoW -Rätt krävandeHotkeysen är fucked och jag vet inte om det går att byta ut domSvårt att veta vad dom olika raserna har för jobs om man inte sitter på hemsidan http://www.playrequiem.com/ Har velat spela Requiem ett bra tag nu, men det krävs ju en überdator! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 14 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2009 Har velat spela Requiem ett bra tag nu, men det krävs ju en überdator! Konstigt att man måste ha en "überdator" när spelet ser så förbannat fult ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 14 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2009 Konstigt att man måste ha en "überdator" när spelet ser så förbannat fult ut. Konstigt vad många grafikbögar vi har här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 14 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2009 Konstigt vad många grafikbögar vi har här! Grafikbög är jag väl ändå inte. Undrar bara hur det kommer sig att man behöver så pass bra dator för ett spel som verkligen inte ser bra ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 14 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2009 Grafikbög är jag väl ändå inte. Undrar bara hur det kommer sig att man behöver så pass bra dator för ett spel som verkligen inte ser bra ut. Så bra behövs inte! Minimum System Requirements Windows System 2000 (Service Pack 4); Windows XP (Service Pack 2) - Intel Pentium 4 2.0 GHz - 512 MB RAM or Higher - 128MB 3D graphics processor with Hardware Transform and Lighting, such as an NVIDIA GeForce FX 5600 class card or Higher. - DirectX 9.0c (included) and latest video drivers - Graphic Card that supports Pixel Shader 2.0 or Higher - Install Size: 5 GB available HD space - DirectX 9 compatible sound card - Controls: A keyboard and mouse are required. Input devices other than a mouse and keyboard are not supported - Connectivity: You must have an active broadband internet connection to play. - Mouse: Multi-button mouse with scroll wheel recommended. *Note: Due to potential programming changes, the Minimum System Requirements for this game may change over time. Recommended Specifications Windows System 2000 (Service Pack 4); Windows XP (Service Pack 2) - Intel Pentium 4 2.0 GHz or Higher - 1024 GB RAM or Higher - 256 MB 3D graphics card with Hardware Transform and Lighting, such as NVIDIA GeForce FX 6600 class card or Higher - Graphic Card that supports Pixel Shader 2.0 or Greater Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 14 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2009 Så bra behövs inte! Ser det nu. Vad var det för snack om überdator egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 14 maj, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2009 Så bra behövs inte! Recommended Specifications Windows System 2000 (Service Pack 4); Windows XP (Service Pack 2) - 1024 GB RAM or Higher - 256 MB 3D graphics card with Hardware Transform and Lighting, such as NVIDIA GeForce FX 6600 class card or Higher - Graphic Card that supports Pixel Shader 2.0 or Greater Ser det nu. Vad var det för snack om überdator egentligen? Holy smokes! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 15 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2009 (redigerad) Holy smokes! Haha! Redigerad 15 maj, 2009 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 15 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2009 (redigerad) Jag nöter inte spel längre. Spelade det jag är sugen på. Men dom jag oftast lirar är nog PC Left 4 dead GtaIV CS Battlefield 2 (lirar mest på sandviken) CoD4 Redigerad 15 maj, 2009 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 15 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2009 Just nu har det blivit att jag spelar Football Manager 2009 och Fable samt WoW bara för att ta break från mina andra spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 19 maj, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2009 Just nu blir det SAMP dagarna igenom, för att slippas påminnas om min stackars skitdator som inte klarar iv.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 19 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2009 Miljardär! Sjuuuukt roligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 19 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2009 (redigerad) Lirar Fallout 3 just nu. Var verkligen skeptisk till att det skulle vara ett spel för mig, men tydligen så var fallet så. Uppenbarligen beror det på friheten. Kan dock erkänna att det blir ett minus för monster och mutanter som finns med.. Redigerad 19 maj, 2009 av Cyper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 19 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2009 Jag håller på att spela igenom Age of Empires-serien nu igen. Håller på med Egyptens kampanj på första spelet, det är tänkt att jag ska ta mig igenom alla tre spelen, men det kan kanske ta lite tid då jag är ganska skolupptagen. Har inte hunnit spela på cirka två veckor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-Razz- Skrivet 23 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2009 håller på att köra igenom Mass Effect på hardcore. lite svårt är det allt. efter det så blir det insane Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 23 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2009 Tog en break från Wow, där jag är en Troll Hunter på Daggerspine. Spelar nu TF2 istället (Free Weekend ftw!). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts