Pixiegnom Skrivet 11 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2009 I Maplestory har jag en lvl13-magician som traskar runt i Ellinia och kastar spells på allt han ser. I Far Cry 2 håller jag på med att låsa upp nya vapen genom att göra uppdrag åt vapenhandlarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 11 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2009 (redigerad) Halo 3 på Xbox 360, jag spelar endast på Xbox Live då jag tycker att Storyn är för mycket "Space". Hade väntat mig något mer! Spelet är fult, linjärt och utan sina kompisar är det värdelöst! Fattar inte att Halo kan vara så populärt. Redigerad 11 maj, 2009 av SimonJ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 11 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2009 I CS har jag precis tagit över b1 och håller på att planta bomben. Undrar om någon kommer ramp. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 11 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2009 Jag spelar det som för tillfället ger störst möjlighet till PS3-troféer, jag har nån underlig böjelse för det. Just nu är det GTA IV som det går bäst i, jag har bara tio kvar och de är allihopa såna där samlaruppgifter som tar flera veckor att slutföra. Jag har tagit alla 50 Stunt Jumps och håller på med 200 duvor, jag tror jag tog min 108:e i veckan. Därefter är det en massa multiplayersaker som ska göras, men de tar tid och lär inte bli avklarade inom den närmsta tiden. Warhawk körde jag tidigare väldigt mycket och kommer väl fortsätta när jag har lust tid, men jag betvivlar att jag kommer ta nån Platinum där eftersom de har så sjuka krav på sina större troféer. Så småningom kommer jag börja med Resistance 2 igen, återigen för att fixa Platinum. Men även där är det såna där samlaruppgifter som kan bli rätt tråkiga om man inte tycker det är särskilt spännande. Multiplayertroféerna är omfattande men inte omöjliga, så det får väl ta sin lilla tid. Ett spel som är perfekt för studier är Megaman 9 som jag börjat med de senaste dagarna. Svårt som fanken tills man lär sig mönstrena på alla fiender, då går det hyfsat fort men är fortfarande utmanande. Det som är bra med det är att man kan ta femtonminuterspauser eftersom det tar kort tid att starta upp och är upplagt lite som ett PSP-spel; snabbt upp, snabbt ned. Har klarat Concrete Man (och fick vapnet "C.shot" ). Man måste älska musiken till det här, det är asgrymt. Jag skulle vilja skriva fler recensioner men jag får inte ta mig tiden till det. Jag har en halvfärdig recension på Warhawk som jag tror kommer bli intressant. Ska skriva klart och korta ned vid tillfälle, dvs om ca 2 veckor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 11 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2009 Spelar HOME. Har klarat ALLA uppdrag för tillfället. Visserligen får jag hjälp av Chaziboys guide, men ändå. Jag är ändå bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 11 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2009 Maplestory: Lirar på min 81 Hermit. Samlar pengar för att snart köpa en Zakum Helmet. Call of Duty 4: Vad ska man säga? Jag levlar. Peggle: Klarar challenges och kör duel med kompisar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 11 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2009 På WoW levlar jag min lvl 8 Dwarf Hunter, Infinitus, på Outland servern. Jag har nyss utforskat Ironforge lite och är tillbaka i byn utanför för att fortsätta med mina quests. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukoai Skrivet 11 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2009 Far Cry 2: Småjobb för UFLL och APR blandas med utforskning och diamantletande. Garry's Mod: Spelar in videos för ett skolprojekt och konstruerar rymdskepp och stationer i Spacebuild. Har även experimenterat en del med ubåtar. FSX: Tar ut 767an på längre flygturer. Främst inom Europa men det blir även en del flygningar mellan Hong Kong -> Tokyo och liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2009 Jag försöker landa lite stunts i Vice City, men det är inte lika kul när ens crew är så inaktivt. (Sneglar surt på Mr.Magic ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 11 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2009 Det är nästan oavbrutet WoW för mig atm, köttar sönder i de nya tillgängliga instancerna osv. Jag spelade även lite Guitar Hero 3 idag, men fanken vad dålig jag har blivit på det nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 11 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2009 Inget just nu. Funderar dock på att dra igång Fallout 3 spelandet på nytt och vara ond nu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 12 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2009 5000 topics i 'spel' nu. Nu spelar jag mest GTA2 och GTA IV. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 12 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2009 WAR Håller på levla upp min ganska nyskapade choppa i Blackfire pass, skadar gött mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 12 maj, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2009 WAR Håller på levla upp min ganska nyskapade choppa i Blackfire pass, skadar gött mycket WAR? Vad är det? Lät roligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 12 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2009 WAR? Vad är det? Lät roligt! Warhammer Online. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 12 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2009 css, spelade mer seriöst förut dock. Hade org. och andra utomstående sponsorer på kroken... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sonho Skrivet 12 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2009 PC: WoW, Raidar mest ulduar för att få den på farm RYL , sitter o fixar högre fame på min temp Xbox: Street fighter 4, försöker fixa alla achievements och tränar in för en turnering Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 12 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2009 Skriv vad ni gör i spelet/var ni är/hur det går etc.. Annars blir det här för spammigt och totalt meningslöst. Spelar som sagt EVE Online och glider för stunden runt i min frigate Merlin. Sjukt härligt spel. Update efter maten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 12 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2009 (redigerad) Skriv vad ni gör i spelet/var ni är/hur det går etc.. Annars blir det här för spammigt och totalt meningslöst. WoW och GH: World Tour, som sagt. Raidar lite då och då, 1-2 gånger i veckan typ. Försöker progressa i Ulduar, går väl sådär. Annars brukar jag pugga OS25/VoA25, ska ta mig itu med Naxx10/25 nu när vi inte raidar där längre. Är med i en skön liten guild där största delen av medlemmarna är från Skellefteå. Mordos joinade häromveckan, så nu spelar vi tillsammans igen. Spelar väldigt casual. Spelar på Stormrage. Spelar World Tour dagligen, övar mest upp mina färdigheter på trummorna. Lirar på hard/expert på trummor, enbart expert på gitarr..annars blir det tråkigt ju. Taggar inför GH: Metallica. Ska även ta mig itu med Blue Dragon. Random skitspel jag köpte på Game för 200 spänn, ska lämna tillbaka det och två andra spel i och med GH: Metallica releasen. Redigerad 12 maj, 2009 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 12 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2009 Spelar just nu Oblivion väldigt mycket. Har get mig fasen på att jag inte ska lägga ned det fören jag klarat det. Har just nu klarat Thieves Guild, Fighters Guild, Dark Brotherhood samt nästan alla lösa quest. Är just nu i slutet av Mages Guild och början av Knights of the Nine och Main Quest. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts