chucky.swe Skrivet 11 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2009 (redigerad) Så, vad sitter ni och nöter som allra mest nu? Kanske sitter ni på sista banan som är totalt omöjlig att klara och kanske vill skriva av dig lite? Själv så spelar jag CSS, men det verkar som att datorn inte hänger med, jag missar så jäkla mycket nu... Jahaja, hoppas det kan bli en rolig tråd iallafall! (Hittar inget liknande iallafall) Skriv vad ni gör i spelet/var ni är/hur det går etc.. Annars blir det här för spammigt och totalt meningslöst. Förresten! Det här är den 5000:e topicen i spelforat! Hail GTAsajten! Redigerad 12 maj, 2009 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 11 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2009 (redigerad) pkr Jag spelar främst 2.5€-5€ sngs lika med turneringar. Det går prima, kom just över 300€. Jag ska försöka spela lite mer nu, så ja kan paya av boten jag kommer få för fortköringen. Redigerad 11 maj, 2009 av FerkurZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 11 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2009 EVE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2009 Spelar Guitar Hero 3 nu och då, och försöker envist klara "The Metal" på Expert.. Fan vad klurig den ska vara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 11 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2009 Maplestory. Call of Duty: 4. Peggle. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 11 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2009 PC: Maplestory PS3: Far Cry 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 11 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2009 Kör Age of Empires II väldigt mycket med polarna på rasterna. Annars Left 4 Dead. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 11 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2009 PC: Server? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 11 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2009 Ska just ge mig i kast med GTA IV, annars spelar jag Team Fortress 2 och DotA (Warcraft 3) rätt frekvent. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 11 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2009 Server? Den europeiska med minst folk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 11 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2009 CS <: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 11 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2009 WoW och GH: World Tour. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 11 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2009 Empire: Total War. Bara njuter av i små korta slag med moddar och annat gött. Inte orkat dra igång kampanjen sen en jättetrevlig patch sabbade mitt savegame efter 62 år Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 11 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2009 PC: WoW (Alliance på Outland EU)Xbox 360:Fable IIBrothers In Arms Hell's Highway Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 11 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2009 Spelar faktiskt inget atm, väntar dock på sims 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukoai Skrivet 11 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2009 PC: Garry's Mod Flight Simulator X PS3 Far Cry 2 Prince of Persia Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 11 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2009 Skriv vad ni gör i spelet/var ni är/hur det går etc.. Annars blir det här för spammigt och totalt meningslöst. Spelar Jagged Alliance 2 atm. Jag började i förrgår och har nu tagit över Drassen och tränat upp lite milita, hittat piloten samt tagit första SAM-siten. Kontrakten med mina tre mercs Nails, Buzz och Spider går snart ut och eftersom jag har ganska ont om pengar kommer jag att rekrytera in ett sämre team för den nämaste framtidens strider. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 11 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2009 Age of Empires III Spelar det med kompisarna på skoj mot varandra. Ibland 3vs2, sällan blir det även 4vs4. Rätt kul att prova olika lag och vi är rätt dåliga just nu så detta kommer hålla länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 11 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2009 PC: WoW (Levlar upp min mage, lite till och från, omotiverad) WC3 (Random TDs, Hero Sieges, DoTA och andra custom-maps över Garena) CS (Mest public någon gång då och då) 360: Skate 2 (Spelar in reccs till en film och kör lite free-skate över Live) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 11 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2009 Jag spelar WoW medan jag väntar på UFC och GH:M som båda förhoppningsvis hamnar i min brevlåda den 22:a maj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts