Frusciante Skrivet 19 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2011 Jag tror du kollar dåligt. Och med tanke på att du går så snabbt på stan så borde du passera flera papperskorgar per minut. När jag är i Örebro gör jag det och då slänger jag alltid i dom såklart, men hemma i Kumla finns det knappt papperskorgar nånstans. Ska jag vara ärlig så bryr jag mig inte om miljön så mycket heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 19 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2011 + Reser inte mycket, inte ens lokalt + När jag gör det blir det oftast cykel eller tåg + Åker aldrig bil själv (vilket iofs är svårt att undvika utan körkort ) - Har datorn på praktiskt taget dygnet runt - Tar lång tid på mig i duschen - Slänger lite för mycket mat Kommer inte på så många bra exempel. Men en liten sak jag funderat på; är det miljövänligare att betala med kontanter eller kort/elektroniska medel? Kanske lite konstig fråga, men med tanke på att pengar är en av de saker som förflyttas mest i samhället vore det intressant att veta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 22 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2011 +Åker buss -I princip allt annat. Tror inte klimathotet är ett allvarligt hot mot mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 3 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2011 Dåligt: jag röker. Bra: jag lever. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts