Mathias Skrivet 10 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2009 Båda två är sjukt roliga, tack! Och jag gillar hur båda blad kopplar "Axel" till "naken" (nakenskoj, naken staty). Sämre referenser finns! Men näää! Spejarn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 10 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2009 "Låtsas vara en hund - Gizmo inte nöjd" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 10 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2009 NAWW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 11 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2009 Hur gör ni sådana? Fasen va coola Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 11 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2009 Riktigt häftigt!!! Hoppas fler kommer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 11 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2009 Hur gör ni sådana? Fasen va coola Paint.net+ändrat källkod. ...men photoshop för min del då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 11 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2009 Imma go to Gofa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 11 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2009 HHHHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA jag skrattar så jag GRÅTER!! Jävlar i havet, Umberto, du har lyckats igen! :D "Därför gick det som det gick - läs de första fyra kapitlen av Henkibojjs analys!" "Här ler Mordos - Expert: Domedagen är nära" "Just nu kokar jag typ, har så enorm lust att slå sönder dörren" - Kickens kommentarer..." "Hälsa: Vad betyder runka?" "Kärleks-Marky planerar spritbröllop" "Blaque tillbaka efter 5 år - "Jag råkade banna mig själv, lol" " Augh, det finns så många guldkorn här att jag inte vet vart jag ska ta vägen! Såhär mycket har jag inte skrattat sen senaste H&Co! Blaque-texten är ju så klockren med den där pensionären som vinkar mot kameran! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 31 juli, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2009 Tack så mycket, tack. ---- NÜTT NÜMMER UTE NUU! (Man bör ha läst den förra först eftersom det förekommer några "uppföljare") http://www.binkyou.net/files/h3ryaevcfnwvr2bhzo6s_thumb.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-Razz- Skrivet 31 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2009 väldigt roligt! "neger-kaos! 49;- kr/ säck" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 31 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2009 Agaaahahaha. "Jag är hans stösta fan" Och så Xstreemkittet. Laughing Out Loud. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 31 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2009 NÜTT NÜMMER UTE NUU! Snyggt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 31 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2009 Hah, ünderbart! Det var senast igår jag hörde liknelsen mellan mig och Guybrush, när jag med min flickvän satt och spelade The Secret of Monkey Island SE. Blaque-Återkomsten-löpen äro fantastisk, likaså Simon J, Lego Hertzmotorn, och... Well, allt. Otroligt hur stor detaljrikedom som finns i bilden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 31 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2009 Fan va härlig Umberto Två artiklar relaterade till mig, win ^__^ Synd att du inte hade snappat upp "WHS", hade nog passat bra det me Får kolla igenom "tidningen" grundligt när jag kommer till jobbet, baii Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 31 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2009 (redigerad) Så sjukt! Så win! Asgrymt att jag är en sån fighter Redigerad 31 juli, 2009 av Mark Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 31 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2009 Extremt bra som vanligt Thumbs up! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 31 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2009 You fucking rock! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 31 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2009 vice's köp och sälj hörna! hahahaah vad underbart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 31 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2009 AHAHAHAHAHA!!! "SimonJ har bott under P-Cs säng i fyra år - Nu visar han upp sitt hem" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 31 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2009 Mycket skön, Umb. Hur lång tid tar det att knåpa ihop en sån där egentligen? Jävla massa detaljer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts