FerkurZ Skrivet 10 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2009 Haha, riktigt härlig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 10 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2009 (redigerad) Helt jävla underbar, jag har inte skrattat så här mycket på länge! Jagärmedjagärmedjagärmed! Redigerad 10 maj, 2009 av kattälskaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2009 Jag har inte ens läst den än idag, men skrattar i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 10 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2009 Hahaha, jag vill åka till Puerto Pico! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 10 maj, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2009 Hehe, tack tack. Kommer möjligtvis ett nytt "nummer" så småningom. Hahahaha! Det här var roliga grejer! Använde du PS eller? Paint.net+ändrat källkod. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 10 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2009 Riktigt underbar-umberbar! Har kollat igenom den två gånger, tror inte jag sett allt än. Får kolla igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 10 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2009 Hahah! Riktigt nice! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 10 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2009 Så jäkla roligt något kan bli, sjukt bra gjort! Du är ensam herre på humortäppan Umberto! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 10 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2009 (redigerad) Gör egna om ni känner för det. Hmm... Redigerad 10 maj, 2009 av Mathias Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 10 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2009 Hmm... "Den är bättre än sex" Kicken om sin nya blog Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 10 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2009 Hmm... Era experter är sega på att svara mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2009 Hmm... Mycket bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2009 Hmm... Daim rabarb gillade jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 10 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2009 Hmm... Gizmo och SlewME var bäst! "Jag är en kvinna" - SlewMEs nya bekännelse, hahahahahahahahah! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 10 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2009 (redigerad) Hmm... Haha! Nya bilar - RavenE testar! Redigerad 10 maj, 2009 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 10 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2009 Internhumor på hög nivå. "Blaque tillbaka efter 5 år" Ska läsa Mathias senare. Och förresten var ska jag nu bo nånstanns? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 10 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2009 Hahah mycket bra Mathias. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 10 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2009 Haha, grymt. Du kan inte ana hur passande rubriken angående mig var heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 10 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2009 Hmm... Haha! fy fan, den var riktigt bra den me!^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 10 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2009 Båda två är sjukt roliga, tack! Och jag gillar hur båda blad kopplar "Axel" till "naken" (nakenskoj, naken staty). Sämre referenser finns! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts