Umberto Skrivet 9 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2009 Hej, jag var inne på fb och läste den här tråden, blev inspirerad och gjorde Sajtbladet: http://www.binkyou.net/files/w1iff4fhoq64g4tqcn2a_thumb.png Varning. --- Gör egna om ni känner för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 9 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2009 (redigerad) Hahahahhahahahahhaha. Dagens! Så jävla bra! Det finns så otroligt mycket att skratta åt. Kattslaktaren, Vice. nya bok, The Dude på spybar och inte minst StellHell i början. StellHell: "Han var en jävligt jobbig fitt-hora" - HAHAHAHHAHAHAHAH! Underbart! Har inte skrattat så här mycket på länge! Edit: Där märkte jag Arsenal&Fruktstund, hahahahaha! Redigerad 9 maj, 2009 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 9 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2009 Riktigt kul, a job well done! Sådana vill man se mer av! Synd att jag inte var med bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 9 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2009 Hahahaha! Det här var roliga grejer! Använde du PS eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 9 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2009 Haha, bra jobbat Umberto. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 9 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2009 Hahahaha, kan inte sluta skratta. Så jävla bäst. Här ler Mordos! Expert: Domedagen är nära. HAHAHAHAHA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 9 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2009 (redigerad) Hahaha, åh satan vad bra! Måste nog kolla igenom bilden flera gånger för att hitta allt! Edit: Haha, hertzmotor! Han var klädd i sån där furrsuit! Redigerad 9 maj, 2009 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 9 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2009 HAHAHAHHAHAHAHHAHAHA Finns så mycket att skratta åt att jag inte ens behöver nämna vad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 9 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2009 Det är så JÄVLA mycket episkt vinnande i den där bilden att man inte vet var man ska börja. Jag skriver ibland på forumet att jag skrattar IRL av Umbertos påhitt, och den här gången var verkligen inget undantag. Det här var både veckans, månadens och årets jävla asgarv. Ojoj, det är ett sådant där mästerverk som man bara vill skriva ut och sätta upp på väggen. ..hmm... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 9 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2009 Underbart. Men det känns ju nästan lite dumt att ens försöka göra någonting liknande nu, då Umberto lagt ribban så högt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 9 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2009 Underbart. Men det känns ju nästan lite dumt att ens försöka göra någonting liknande nu, då Umberto lagt ribban så högt. Förstår vad du menar, men jag tycker absolut inte att det ska avskräcka någon.. Jag ser gärna fler sådana bilder, vare sig de är skitagrymma eller halvkassa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 9 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2009 Skoj! GO FOR IT VICKE. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 9 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2009 Skoj! GO FOR IT VICKE. Jag? Jag är inte rolig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 9 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2009 FYFAN, JAG SKRATTADE SÅ MYCKET ATT JAG SPYDDE LITE!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 9 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2009 Keep up the good f*cking work! Var lätt dagens, veckans och månadens skratt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 9 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2009 Hahahahaahahah! Umbertooo . Så jäkla braa ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 9 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2009 "Gäst försökte läsa Henkibojjs långpost - dog" Underbart initiativ, helt umbertomenalt. Patenterad Umbertoklass rätt igenom, får se om man vågar sig på ett försök själv. Haha, brödbibeln. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 9 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2009 (redigerad) Det är så JÄVLA mycket episkt vinnande i den där bilden att man inte vet var man ska börja. Alltså ord, det är verkligen så galet jävla sjukt bra, alltihop. Redigerad 9 maj, 2009 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 9 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2009 "Gäst försökte läsa Henkibojjs långpost - dog" HAHA, det hade jag missat! Umberto. <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 10 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2009 Skånska Kattslaktaren! Så jävla bra Umberto, fattar inte hur du kan pumpa ut så högklassig humor ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts