DIEXEL Skrivet 8 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2009 Hur i h-e klarar man flyguppdragen på "Verdant Meadows" på PC med tangentbordet + musen? Har försökt en jävla massa gånger men går alltid åt h-e. Så jag sitter fast i handlingen och har nu tröttnat på att bara åka runt o göra ingenting... Har dock varvat spelet på PS2 ett antal gånger men då har man ju handkontroll som är betydligt bättre och enklare att flyga med än tangentbord + mus... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 8 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2009 Hur i h-e klarar man flyguppdragen på "Verdant Meadows" på PC med tangentbordet + musen? Har försökt en jävla massa gånger men går alltid åt h-e. Så jag sitter fast i handlingen och har nu tröttnat på att bara åka runt o göra ingenting... Har dock varvat spelet på PS2 ett antal gånger men då har man ju handkontroll som är betydligt bättre och enklare att flyga med än tangentbord + mus... w00t? Vad har du för styrkonfiguration? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIEXEL Skrivet 15 maj, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2009 w00t? Vad har du för styrkonfiguration? eh standard... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 15 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2009 Mm, det är lurigt som fan. Har själv bara klarat flygskolan en enda gång! Tror dock att jag skulle kunna sätta den nu. Langa upp din sparfil ifall du vill att jag ska ge det ett försök. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sammy Skrivet 16 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2009 skaffa handkontroll?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIEXEL Skrivet 16 maj, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2009 Mm, det är lurigt som fan. Har själv bara klarat flygskolan en enda gång! Tror dock att jag skulle kunna sätta den nu. Langa upp din sparfil ifall du vill att jag ska ge det ett försök. Schysst öh hoppas det blev rätt nu... http://www.megaupload.com/?d=CQ507SA3 Tack på förhand. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_812 Skrivet 16 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2009 (redigerad) Här har du diexel Redigerad 21 maj, 2009 av Master_812 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIEXEL Skrivet 18 maj, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2009 Här har du diexel Tack så mycket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nethic Skrivet 13 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2009 Menar du när du ska skjuta en massa flygplan som kommer? Okej, du spelar på PC, men det är ändå svårt på PS2. Tog ett tag för mig med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LEGALISERA_MARIJUANA Skrivet 13 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2009 skippa musen och flyg bara med keyboard istället. mkt bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts