Vice. Skrivet 6 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2009 Ett av de sista tror jag. Jag, Roman och LJ följer efter nån snubbe i en bil. De sticker till nått gammalt övergivet hus. Jag jagar honom igenom huset han flyr med båt. Jag följer efter med motorcross, jag hoppar på en ramp och hamnar på helikopter som Roman och LJ nu sitter i. Vi jagar gubben på båten i en polishelikopter. Gubbejäveln skjuter ner oss med en missil. Har gjort om det 5-6 ggr nu. Vad göra...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 6 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2009 Ett av de sista tror jag. Jag, Roman och LJ följer efter nån snubbe i en bil. De sticker till nått gammalt övergivet hus. Jag jagar honom igenom huset han flyr med båt. Jag följer efter med motorcross, jag hoppar på en ramp och hamnar på helikopter som Roman och LJ nu sitter i. Vi jagar gubben på båten i en polishelikopter. Gubbejäveln skjuter ner oss med en missil. Har gjort om det 5-6 ggr nu. Vad göra...? Spoilertag? Det är det sista uppdraget. Du ska bara akta dig för de två tre första rocket launcher -skotten han skjuter. Sedan så kommer ett att träffa helikoptern oavsätt vad, det är meningen. Då ska du bara försöka hålla helikoptern uppe i några sekunder och flyga lite närmare happiness island så kommer snart en cutscene. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 6 maj, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2009 (redigerad) Spoilertag? Det är det sista uppdraget. Du ska bara akta dig för de två tre första rocket launcher -skotten han skjuter. Sedan så kommer ett att träffa helikoptern oavsätt vad, det är meningen. Då ska du bara försöka hålla helikoptern uppe i några sekunder och flyga lite närmare happiness island så kommer snart en cutscene. Är de? Fasen för jag hamnar i vattnet hela tiden!? Så när jag blir träffad skall jag alltså försöka ta mig in över land , och där skall det komma en cutscene? Redigerad 6 maj, 2009 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 6 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2009 Vice spoila inlägget det är typ spoiler på sista uppdraget. Räckte att ja fick spoilat att Roman kommer dö gjorde så ja tappade hälften av spellusten då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 6 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2009 Vice spoila inlägget det är typ spoiler på sista uppdraget. Räckte att ja fick spoilat att Roman kommer dö gjorde så ja tappade hälften av spellusten då. Det där är bara halva sanningen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 6 maj, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2009 Vice spoila inlägget det är typ spoiler på sista uppdraget. Räckte att ja fick spoilat att Roman kommer dö gjorde så ja tappade hälften av spellusten då. Fattar inte? vad menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 6 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2009 Fattar inte? vad menar du? Eh glöm det orkar inte förklara nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 7 maj, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2009 Spoilertag? Det är det sista uppdraget. Du ska bara akta dig för de två tre första rocket launcher -skotten han skjuter. Sedan så kommer ett att träffa helikoptern oavsätt vad, det är meningen. Då ska du bara försöka hålla helikoptern uppe i några sekunder och flyga lite närmare happiness island så kommer snart en cutscene. Funkade som en smäck! Tack tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 7 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2009 Fattar inte? vad menar du? .................... spoilertagga ditt första inlägg då det avslöjar ett potentiellt slut i storyn?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts