Sniper Skrivet 6 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2009 (redigerad) Jag ska skaffa nytt antivirusprogram (Mitt nuvarande, F-Secure går utom 2 dagar!). Jag funderar på att antingen skaffa F-Secure 2009 eller Norton Internet Security 2009. Jag har läst att båda är ungefär jämnbra. Norton upptäcker ~1% mer virus men är ~1% långsammare än F-Secure. Jag kan lägga till att jag tänkte skaffa virusprogram för 3 användare och att jag inte tänker använda något gratisprogram. -- Jag undrar också om denna fortfarande fungerar... Redigerad 6 maj, 2009 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 6 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2009 Varken F-Secure eller Norton är särskilt bra. Satsa på NOD32 istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 6 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2009 (redigerad) Jag lovar du kommer få ett rent helvete med Norton. Råder dig att skaffa NOD32 istället då det har vart bäst i test. Sen om du skaffar NOD32 så kan ja hjälpa dig med en sak . Har även användt NOD32 sen 2007 och fortfarande nöjd med NOD32 Redigerad 6 maj, 2009 av Agent.47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 6 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2009 Norton dödade mitt OS när jag hade det! Kom upp nå skit om att nånting var infecterat, såklart man tar bort det, Windows dör. AVG free funkar ju rätt så bra IMO. Annars så ska väl NOD32 också funka! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 6 maj, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2009 (redigerad) Då skiter jag i Norton. Jag skaffar F-Secure istället. Samt NOD till denna dator. @Agent.47 Vad kunde du hjälpa mig med om jag skaffade NOD? Redigerad 6 maj, 2009 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 6 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2009 Då skiter jag i Norton. Jag skaffar F-Secure istället. Samt NOD till denna dator. @Agent.47 Vad kunde du hjälpa mig med om jag skaffade NOD? Vad tänker du speciellt på när du skaffar både F-Secure och NOD32? För F-Secure är nästan som Norton, den enda skillnaden är att det funkar. Men som Norton så tar Fesecure OTROLIGT mycket på minne och CPU. Själv rekomenderar jag NOD32 samt/antingen Zonealarm eller kaspersky. Men både Zonealarm och kaspersky ör lite jobbigt i början. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 6 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2009 (redigerad) Själv rekomenderar jag NOD32 samt/antingen Zonealarm eller kaspersky. Men både Zonealarm och kaspersky ör lite jobbigt i början. Tar man ESET Smart Security så får man ju både Nod32 och deras brandvägg, funkar helt perfekt. Sniper, vill du ha ESET Smart Security (= Nod32+brandvägg) så pma eller säg till på msn så.. eh.. länkar jag till "en bra butik" Redigerad 6 maj, 2009 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 6 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2009 F-Secure segar ner datorn som fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 6 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2009 Jag kör med AVG Free 8 + Comodo Firewall. Inga virus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 6 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2009 Jag kör med AVG Free 8 + Comodo Firewall. Inga virus. +1 Klockren kombo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 6 maj, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2009 Nu har jag iaf skaffat F-Secure Internet Security 2009 och :)'>Eset Smart Security. Tack för hjälpen allihopa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 6 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2009 Nu har jag iaf skaffat F-Secure Internet Security 2009 och :)'>Eset Smart Security. Tack för hjälpen allihopa! Blanda för guds skull dom inte! Två stycket antivirus/brandväggar kan fakka upp datorerna ordentligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 6 maj, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2009 Blanda för guds skull dom inte! Två stycket antivirus/brandväggar kan fakka upp datorerna ordentligt! Det har jag inte gjort heller. Jag har F-Secure just nu, men jag har också Eset liggandes så att jag kan använda det i sommar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 6 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2009 Det har jag inte gjort heller. Jag har F-Secure just nu, men jag har också Eset liggandes så att jag kan använda det i sommar Ah, phew ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 6 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2009 Jag kör med AVG Free 8 + Comodo Firewall. Inga virus. Mitt virusprogram gick ut igår, kör det där rakt av då. Tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 7 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2009 Bah vem orkar köra med virusprogram. COOLA grabbar kör utan, sålänge man inte är inne på ryska porrsidor eller öppnar publictracker .exe's. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts