Adriian Skrivet 10 september, 2012 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2012 (redigerad) Låter roligt, lycka till! --- Började sista året i onsdags. En termins praktik väntar och det har verkligen börjat långt över förväntan. Trivs som fisken i havet med både personal och arbetsuppgifter. Det är minst sagt skönt att få en liten bekräftelse om att man valt rätt inriktning med sina studier. Detta gäller väl inte det du skrev där, men jag kollade häromdagen på klippet från erat "fuskupprop"(när du var nolla). Visste du om att det var "på skoj"? Haha, det var som fan! Hur kommer det sig? Nej, jag visste inte om att det var på skoj. Jag började ju undra efter ett tag men var aldrig helt säker. Var sjukt nervös under hela. Kanske märks när jag blir tvingad att berätta om mig själv? Det är riktigt kul att kolla på nu i efterhand när man känner de flesta och kollar in deras reaktioner. Vilket jävla hår jag hade då, förövrigt... Redigerad 10 september, 2012 av Adriian Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 11 september, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 september, 2012 Haha, det var som fan! Hur kommer det sig? Nej, jag visste inte om att det var på skoj. Jag började ju undra efter ett tag men var aldrig helt säker. Var sjukt nervös under hela. Kanske märks när jag blir tvingad att berätta om mig själv? Det är riktigt kul att kolla på nu i efterhand när man känner de flesta och kollar in deras reaktioner. Vilket jävla hår jag hade då, förövrigt... Jag hittade ett gammalt bokmärke till en sida där Da... Lin...(som var med och ledde ert upprop) lagt upp en massa programmerings tutorials. Och så studerar du ju ihop med en av mina närmsta vänner, så jag har sett det förut! Skrattar fortfarande åt nollan som börjar sjunga på slutet, du svt ju inte ensam om att gå på det i alla fall! Måste säga att eran är lite långdragen, men mycket bättre än dn vi hade när jag nollades. Sämre skådespelare på LNU kanske.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 11 september, 2012 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2012 Jag hittade ett gammalt bokmärke till en sida där Da... Lin...(som var med och ledde ert upprop) lagt upp en massa programmerings tutorials. Och så studerar du ju ihop med en av mina närmsta vänner, så jag har sett det förut! Skrattar fortfarande åt nollan som börjar sjunga på slutet, du svt ju inte ensam om att gå på det i alla fall! Måste säga att eran är lite långdragen, men mycket bättre än dn vi hade när jag nollades. Sämre skådespelare på LNU kanske.. Där ser man! Ja, långdragen är det, men lättnaden som kommer efteråt är oslagbar, haha. Nu blev jag väldigt intresserad av vem den där nära vännen är! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 16 september, 2012 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2012 Sa ni overallvisardags? 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 16 september, 2012 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2012 Sa ni overallvisardags? Alltså ni som har dem på er, typ skäms ni inte? xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 16 september, 2012 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2012 Alltså ni som har dem på er, typ skäms ni inte? xD Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 16 september, 2012 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2012 Alltså ni som har dem på er, typ skäms ni inte? xD Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh..................... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 17 september, 2012 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2012 Alltså ni som har dem på er, typ skäms ni inte? xD Varför skulle vi skämmas för en sådan sak? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 18 september, 2012 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2012 Alltså ni som har dem på er, typ skäms ni inte? xD "xD" 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 3 oktober, 2012 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2012 Upplever inte ni som bor kvar hemma att ni går miste om en ganska väsentlig del av studentlivet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 oktober, 2012 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2012 Upplever inte ni som bor kvar hemma att ni går miste om en ganska väsentlig del av studentlivet? Mjodå... Men jag har fortfarande fyra års studier kvar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 4 oktober, 2012 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2012 (redigerad) Bonnaphesten någon? Redigerad 4 oktober, 2012 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 4 oktober, 2012 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2012 Upplever inte ni som bor kvar hemma att ni går miste om en ganska väsentlig del av studentlivet? Njae, det beror på vad du menar. Att festa varje helg och torsdag för att vara bakis på fredagsföreläsningarna tycker jag inte att jag missar ett dugg. I och med att mina "riktiga" kompisar inte är studenter så spenderar jag ju helgerna med dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 5 oktober, 2012 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2012 Ikväll är det stor chans att jag blir riktigt jävla snorpackad. Men nu ska jag äta nudlar innan en labb. puss! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 29 oktober, 2012 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2012 (redigerad) Hörde jag overall? Dålig, stor bild. Gammal med, men får gå! Redigerad 29 oktober, 2012 av VenoM Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 29 oktober, 2012 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2012 Hörde jag overall? Dålig, stor bild. Gammal med, men får gå! Varför nykterist? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 29 oktober, 2012 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2012 Varför nykterist? Haha, det är smeknamnet jag fick under min nollning. Vi skulle komma på smeknamn första torsdagen, och just den dagen var jag nykter. Och efter det så har jag alltid blivit kallad Nykter. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 30 oktober, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2012 (redigerad) Är ju ganska många som studerar nu, men är det några som har tagit examen från universitet/högskola? I så fall.. som idag har kvalificerade yrken? ... Att man skulle sitta här och läsa om alla dessa karaktärer som huserar på forumet, även i tider när majoriteten skaffat jobb, studier och på vissa håll även egna familjer... Redigerad 30 oktober, 2012 av Mathias Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 31 oktober, 2012 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2012 Är ju ganska många som studerar nu, men är det några som har tagit examen från universitet/högskola? Nej, men jag borde. Kan inte förstå varför jag inte gör något. Det är löjligt lite kvar egentligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 31 oktober, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2012 Nej, men jag borde. Kan inte förstå varför jag inte gör något. Det är löjligt lite kvar egentligen. Hur löjligt lite? Har läst lite och förstått så långt att det finns en inriktning mot biologi(?). Vad kan du få för examen, och vad innebär det i yrkesväg för framtiden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts