The Dude Skrivet 6 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2009 (redigerad) Druckit: ett shotsglas matolja med smält hasch i för väldigt länge sen, hade ingen aning om att det skulle vara så vidrigt. Ätit: grillad/friterad skalbagge, UUSUUSCH! Sett: en mopedolycka på nära håll i Laos, personens fötter var helt förstörda och det var stora blodspår på asfalten. Redigerad 6 maj, 2009 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 26 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2009 (redigerad) Druckit: Mjölk med klumpar Ätit: Kommer inte på något. Sett: Måste nog ha vart när jag pissade på en människa och sen slog av huvudet med en spade så det sprutade spya och blud ur kroppen. Redigerad 26 maj, 2009 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xennah Skrivet 26 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2009 Äckligaste jag har druckit måste vara mäsk, fyhelvete asså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 27 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2009 Druckit: Tydligen drack jag en gång ett glas med det urpressade ur en trasa som det torkats bord och bar med. Ätit: Snigel från vår egen gård. Dålig sköljning av salladen gjorde att vi inte märkte snigeln förrän den nuddade min mun. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 27 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2009 Sett: Måste nog ha vart när jag pissade på en människa och sen slog av huvudet med en spade så det sprutade spya och blud ur kroppen. Får man fråga vad han/hon hade gjort för att förtjäna den behandlingen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 28 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2009 Sett: Måste nog ha vart när jag pissade på en människa och sen slog av huvudet med en spade så det sprutade spya och blud ur kroppen. Det låter som Postal 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts