Soomersault Skrivet 5 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2009 Jag formaterade datorn för några dagar sedan. Idag tänkte jag installera GTA:SA för en liten nostalgi-tripp. Efter att ha installerat spelet och directx9.0 och ska starta spelet så går det inte. Jag trycka alltså på "starta", och datorn börjar att "läsa skivan", men spelet startar inte. Jag har för mig att jag hade detta problem förut när jag installerade det när spelet just hade släppts, men minns inte vad jag gjorde då för att fixa problemet. Tacksam för svar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 5 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2009 Startat om datorn och kört igen? Om du har kvar gamla save-filer kan du pröva att ta bort gta_sa.set i Mina Dokument\GTA SA User files. Annars vet jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Soomersault Skrivet 6 maj, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2009 Provade detta, men det funkar inte.. blir tokig.. är riktigt peppad på att lira.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts