Kebab Skrivet 4 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2009 Hej, hur gör jag för att få ett tjugotal citat att slumpas fram som signatur utan att behöva göra alla texter till bilder och ladda upp dem på azupload(som för övrigt är nere)? Tack på förhand! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 4 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2009 99.99% säker att forumet inte stödjer nått sånt, tyvärr :/ Bilder or nothing Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 4 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2009 99.99% säker att forumet inte stödjer nått sånt, tyvärr :/ Bilder or nothing Nej, det ska gå. Jag minns att skribb använde sig av en sida som gjorde att hans signatur slumpade text OCH det var text, INTE bilder. Jag har dock ingen aning om vad sidan hette. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 4 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2009 Nej, det ska gå. Jag minns att skribb använde sig av en sida som gjorde att hans signatur slumpade text OCH det var text, INTE bilder. Jag har dock ingen aning om vad sidan hette. Helt säker att det var text? Som kunde markeras alltså.. inte bara nått som såg ut som text men är en bild? Googlat runt och det enda jag hittar är sånna bild-tjänster eller addons till forum som gör det möjligt :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 5 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2009 Visst kan man säkert hitta någonting, men visst måste det väl visas via en bild? även om det nu är samma bild vars innehåll ändras? Kan tänka mig att det finns sätt, men har svårt att tänka mig någonting som fungerar på forumet? Hittar du, Kebab, någonting får du gärna skriva upp hur du gör här dock.. för jag blev lite småintresserad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 5 maj, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2009 Okej, om vi säger såhär då. Finns det något enkelt sätt att generera bilder från text? Jag vet att det kanske inte egentligen är så krävande att göra det i Photoshop, men jag är lite allergisk mot sådant pill. Tack för svaren, förresten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 5 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2009 Jag kan fråga skribblan sen, yes? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 5 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2009 http://www.clintonio.com/quotes/470/quote.png http://www.clintonio.com/quotes/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 5 maj, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2009 Jag kan fråga skribblan sen, yes? Gärna! Det verkar emellertid som att... http://www.clintonio.com/quotes/470/quote.png http://www.clintonio.com/quotes/ ...GiZmo förtjänar en stor kaka! Tack, det där verkar ju vara exakt vad jag söker! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 5 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2009 (redigerad) I can has signaturer igen!! :D Citattextfunktionen var asbra, jag har länge velat ha en sån. Får se om det går att kombinera på nåt smart sätt, risken är att det bara blir jobbigt. Men tusen tack! EDIT: Whey! Har lagt till sjukt mycket text i rotatorn nu; så pass mycket att den strejkade. Så jag lade upp texten i sex quoterotators, som jag sedan gjorde en imagerotator av. Så för mitt nuvarande tema har jag... AVATAR: 2 bilder, 1 bildrotator SIG: 9 bilder, 1 bildrotator SIGTEXT: ~120 textrader, uppdelat på 6 quoterotators, inslängda i 1 imagerotator. Så varje textrad är en del av en slump-pott, vilken är en av sex stycken, vilka slumpas i en imagerotator... Om ni undrar, alltså... Sjukt bra funktion iaf. Tusen tack. Redigerad 5 maj, 2009 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts