Jump to content

Roterande text i signaturen?

Kebab
 Share

Recommended Posts

Nej, det ska gå. Jag minns att skribb använde sig av en sida som gjorde att hans signatur slumpade text OCH det var text, INTE bilder. Jag har dock ingen aning om vad sidan hette.

Helt säker att det var text? Som kunde markeras alltså.. inte bara nått som såg ut som text men är en bild? :whistling: Googlat runt och det enda jag hittar är sånna bild-tjänster eller addons till forum som gör det möjligt :/

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Visst kan man säkert hitta någonting, men visst måste det väl visas via en bild? även om det nu är samma bild vars innehåll ändras?

Kan tänka mig att det finns sätt, men har svårt att tänka mig någonting som fungerar på forumet?

Hittar du, Kebab, någonting får du gärna skriva upp hur du gör här dock.. för jag blev lite småintresserad :whistling:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej, om vi säger såhär då. Finns det något enkelt sätt att generera bilder från text? Jag vet att det kanske inte egentligen är så krävande att göra det i Photoshop, men jag är lite allergisk mot sådant pill.

Tack för svaren, förresten.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

I can has signaturer igen!! :D :D

Citattextfunktionen var asbra, jag har länge velat ha en sån. Får se om det går att kombinera på nåt smart sätt, risken är att det bara blir jobbigt. Men tusen tack! :lol:

EDIT: Whey! :D

Har lagt till sjukt mycket text i rotatorn nu; så pass mycket att den strejkade. Så jag lade upp texten i sex quoterotators, som jag sedan gjorde en imagerotator av. Så för mitt nuvarande tema har jag...

2 bilder, 1 bildrotator

SIG:

9 bilder, 1 bildrotator

SIGTEXT:

~120 textrader, uppdelat på 6 quoterotators, inslängda i 1 imagerotator. Så varje textrad är en del av en slump-pott, vilken är en av sex stycken, vilka slumpas i en imagerotator...

Om ni undrar, alltså... :whistling::P

Sjukt bra funktion iaf. Tusen tack.

Redigerad av Henkibojj
Länk till kommentar
Dela på andra sidor