kicken Skrivet 4 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2009 Ny tråd!Nya alternativ!Bara ett val!Välj noggrannt!Rösta bara om du överväger att komma!Skriv i tråden vad ni röstat! Detta är den slutgiltiga polltråden. Jag vet ej hur länge den får vara uppe, men två-tre veckor låter rimligt med tanke på att sommaren snart är här. Efter att jag kontaktat admin som stänger tråden så tas vidare beslut i den originella tråden som ni finner här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 4 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2009 Jag kan inte bestämma mig.. Stockholm - enklare att ta sig till, men skapar risk för splittring av gruppen. Öland - sjukt mycket mysigare (gillar inte riktigt Stockholm som stad (there, I said it)) men också krångligare att resa till. Hmm, hmm... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 4 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2009 Öland + Augusti wootwoot! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 4 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2009 Tog Stockholm. Lättast för mig och säkert många andra. Har jobb 6-24 juli så tog 1-10 Augusti på datumet. Datumet spelar dock inte så mycket roll om det är i Stockholm, blir bara att jag måste dra iväg tidigare från eventuella roligheter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 4 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2009 Jag röstade Öland i Juli under Roots men annars är jag gärna i Stockholm 1-10 Augusti. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 5 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2009 (redigerad) Jag har bytt inställning helt. Röstade Stockholm, 1-10 augusti. Har ju fått ett jobb som sträcker sig från mids... Nu blev det jäkligt fel. 1-10 Augusti är ju då jag inte kan.. Redigerad 5 maj, 2009 av felshoe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 5 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2009 Stockholm, Augusti. Enda jag kan.< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 5 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2009 Jag röstade återigen på Öland men 1-10 augusti för min juni och juli har blivit ganska fulla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 5 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2009 Jag har bytt inställning helt. Röstade Stockholm, 1-10 augusti. Har ju fått ett jobb som sträcker sig från mids... Nu blev det jäkligt fel. 1-10 Augusti är ju då jag inte kan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 5 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2009 Helt klart Öland då jag inte kommer orka ta mig till stockholm om vi inte samåker ifrån Linköping. 1-10 Augusti då det är enda datumen jag vet att jag har pengar och är hyfsat säker på att jag inte har jobb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 5 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2009 Öland roots.. Är verkligen inget för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 6 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2009 Vote 1: Stockholm Vote 2: Här röstade jag fel. Jag röstade 11-20 Juli , men jag ville ha 1-10 Augusti. Kom ihåg det ifall det blir lika mellan dessa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 6 maj, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2009 Det stör mig hur himla jämnt det är mellan Stockholm&Öland. Nu kör vi visserligen med det amerikanska elektorssystemet, men det känns som en riktigt stor del kommer bli besvikna på vilket resultat det än blir. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 6 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2009 Jag röstade Stockholm - finns inga som helst tvivel på att jag inte kan ta mig dit (hit), i stort sett under vilken tidsperiod som helst (om det inte krockar med någon festival). Öland skulle jag kunna tänka mig att ta mig till, men då känns pengar som en viktigare faktor. Kan nog vilken tidsperiod som helst, men lade en röst på 11-20 juli 2009, det kändes bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2009 (redigerad) Hur skulle vi bo om det blir i Stockholm? Redigerad 6 maj, 2009 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 6 maj, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2009 Hur skulle vi bo om det blir i Stockholm? Den frågan passar nog bäst i den andra tråden. Här diskuteras bara pollfrågor och röster. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts