Rixxz Skrivet 4 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2009 (redigerad) http://www.youtube.com/watch?v=yR_BikMRR8c Jamen vaf... Funkar inte media-tags? ffff... Redigerad 4 maj, 2009 av Rixxz Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_812 Skrivet 4 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2009 (redigerad) Funkar väll. Redigerad 4 maj, 2009 av Master_812 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 7 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2009 Haha! Förutom sången i slutet så var den fan perfekt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 7 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2009 Visst, Krull är sköna men varför en ny tråd? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 7 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2009 Jag har för mig att jag gjorde en krulltråd för ett bra tag sedan. Mysig film iallafall. Trodde att jag hade sett allt med Krull - tydligen inte. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2009 Nåja, inte ska man hylla Krull för mycket, hela ljudbiten är från en bok. Och som sagts, inte fan behövs ett YT-klipp en egen tråd. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts