antetheman Skrivet 15 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2003 vad ska man göra för att få auto sikte på huntern, jag har hört att man ska kunna ha det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
cheetox Skrivet 18 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2003 Jag har aldrig hört talas om nåt sånt Men om du hittar det så kan du väl skicka det till mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 18 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2003 vad ska man göra för att få auto sikte på huntern, jag har hört att man ska kunna ha det alltså... det med autosikte är inte att det skall komma upp en markering... om du tex åker med huntern bakom en bil och skjuter med kulsprutan så kommer skotten att automatiskt skjuta bilen. det funkar inte med raketerna bara så att ni vet... och kulsprutan kommer ju bara att sikta mot nått om det finns nått att skita på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rlle Skrivet 18 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2003 vad ska man göra för att få auto sikte på huntern, jag har hört att man ska kunna ha det vart får man huntern?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sirar Skrivet 19 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2003 vart får man huntern?? i militär basen efter att du klarat story mode eller hittat 100 hp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts