Jump to content

Youtube

Sniper
 Share

Recommended Posts

Det verkar som om Youtube har börjat ge massvis med fel på sistone, iaf för min del.

Jag får "An error has occured, Please try again later" på den videon.

De senaste två dagarna har jag fått det på massvis med videos från Youtube some jag i vanliga fall kan kolla på.

Någon som vet varför?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Säger bara Google :lol:

Jag skulle gissa på att i och med att Jewtube ändrar så mycket på sina databaser så orsakar det också mycket problem.

BTW: Är det bara jag som HATAR DET NYA SVENSKA SPRÅKET SOM VÄGRAR FÖRSVINNA! HELVETE!

Jävla HORAPOR som VÄGAR sluta fråga om svenska. Jag vill ha engelska och det med punkt. FANranting_1104094_0.gif

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Säger bara Google :lol:

Jag skulle gissa på att i och med att Jewtube ändrar så mycket på sina databaser så orsakar det också mycket problem.

BTW: Är det bara jag som HATAR DET NYA SVENSKA SPRÅKET SOM VÄGRAR FÖRSVINNA! HELVETE!

Jävla HORAPOR som VÄGAR sluta fråga om svenska. Jag vill ha engelska och det med punkt. FANranting_1104094_0.gif

Logga in och ändra till engelska då? :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Logga in och ändra till engelska då? :o

Mjo, man tror ju det är så enkelt. Men det ändras så fort som jag som jag kommer tillbaks. OBeroende för vilken webbläsare och jag rör inte coockies. Så är det var jag än loggar in TILLS jag byter till svenska.

Det funkar ju för

därför borde det ju fungera för mig också..? :lol:

Må ni isåfall brinna på helvetes bollar!

Så jäkla fuckat Youtube har blivit sedan Google. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor