Sniper Skrivet 3 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2009 Det verkar som om Youtube har börjat ge massvis med fel på sistone, iaf för min del. Jag får "An error has occured, Please try again later" på den videon. De senaste två dagarna har jag fått det på massvis med videos från Youtube some jag i vanliga fall kan kolla på. Någon som vet varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 3 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2009 Dom håller säkert på att uppdatera sin servrar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-Razz- Skrivet 3 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2009 funkar för mig.. men ända sen youtube bytt ägare så har det börjat fakka.. sämsta dom har gjort måste ändå vara den här "this video is not available in your country" skiten.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 3 maj, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2009 sämsta dom har gjort måste ändå vara den här "this video is not available in your country" skiten.. Jo, det suger ju. Varför har de det egentligen? Men ni vet inte vad felet kan bero på? Kan nämna att jag också har Flash 10. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 3 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2009 Säger bara Google Jag skulle gissa på att i och med att Jewtube ändrar så mycket på sina databaser så orsakar det också mycket problem. BTW: Är det bara jag som HATAR DET NYA SVENSKA SPRÅKET SOM VÄGRAR FÖRSVINNA! HELVETE! Jävla HORAPOR som VÄGAR sluta fråga om svenska. Jag vill ha engelska och det med punkt. FAN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 3 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2009 Säger bara Google Jag skulle gissa på att i och med att Jewtube ändrar så mycket på sina databaser så orsakar det också mycket problem. BTW: Är det bara jag som HATAR DET NYA SVENSKA SPRÅKET SOM VÄGRAR FÖRSVINNA! HELVETE! Jävla HORAPOR som VÄGAR sluta fråga om svenska. Jag vill ha engelska och det med punkt. FAN Logga in och ändra till engelska då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 3 maj, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2009 Säger bara Google Jag skulle gissa på att i och med att Jewtube ändrar så mycket på sina databaser så orsakar det också mycket problem. Det funkar ju för funkar för mig.. därför borde det ju fungera för mig också..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 3 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2009 Logga in och ändra till engelska då? Mjo, man tror ju det är så enkelt. Men det ändras så fort som jag som jag kommer tillbaks. OBeroende för vilken webbläsare och jag rör inte coockies. Så är det var jag än loggar in TILLS jag byter till svenska. Det funkar ju för därför borde det ju fungera för mig också..? Må ni isåfall brinna på helvetes bollar! Så jäkla fuckat Youtube har blivit sedan Google. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 3 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2009 Må ni isåfall brinna på helvetes bollar! Så jäkla fuckat Youtube har blivit sedan Google. Det ironiska är att det är just nu på senare tid som youtube har börjat strulat, google har ju ägt det ett tag nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 3 maj, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2009 Det är ju jobbigt att jag inte kan kolla på en stor del av Youtubes videos som alla andra kan kolla på. Det är alltså ingen som vet lösningen på problemet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2009 men ända sen youtube bytt ägare så har det börjat fakka.. Huh? Har Google sålt YT? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 4 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2009 Jo, det suger ju. Varför har de det egentligen? så att amerikanerna kan se hulu klipp innan dom är airade i andra land. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 4 maj, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2009 så att amerikanerna kan se hulu klipp innan dom är airade i andra land. Inte bara Hulu klipp, utan även filmer från internationella spel, skapade av spelare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts