GTaJäGaReN Skrivet 18 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2003 Säg isåfall hur man gör om wav till mp3! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 18 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2003 (redigerad) 1. Ladda ner winamp här 2. Öppna winamp 3. Gå till File>Options>Preferences 4. Gå till plug-ins>Output 5. Välj nullsoft disk-writer plugin 6. Tryck på Configure... 7. Kryssa i convert to format 8. Tryck på "..." knappen 9. välj MPEG Layer 3 eller mp3PRO som encoder och tryck på OK. 10. Tryck på Close 11. Spela upp filen i winamp 12. Nu läggs mp3:an där wav-filen fanns. KLART Redigerad 18 mars, 2003 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 18 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2003 1. Ladda ner winamp här 2. Öppna winamp 3. Gå till File>Options>Preferences 4. Gå till plug-ins>Output 5. Välj nullsoft disk-writer plugin 6. Tryck på Configure... 7. Kryssa i convert to format 8. Tryck på "..." knappen 9. välj MPEG Layer 3 eller mp3PRO som encoder och tryck på OK. 10. Tryck på Close 11. Spela upp filen i winamp 12. Nu läggs mp3:an där wav-filen fanns. KLART Om de funkar är du en ängel! Jag ska bara förbeställa VC, sen ska jag testa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 18 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2003 Vart kan man ladda ner den där Bamses saga eller vad den nu heter?? Radiokanalen var ju sk*t grym!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 18 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2003 Vart kan man ladda ner den där Bamses saga eller vad den nu heter?? Radiokanalen var ju sk*t grym!!! Hehe, vänta bara på nästa... Bamses Saga + film Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 18 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2003 Skribb: Vart finns "File" i WinDamp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 18 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2003 Jag hittar inte ett skit va du snackar om! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 18 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2003 Jag hittar inte ett skit va du snackar om! om du letar efter file höger klicka på winamp fönstret det ska funka lika bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 18 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2003 1. Ladda ner winamp här 2. Öppna winamp 3. Gå till File>Options>Preferences 4. Gå till plug-ins>Output 5. Välj nullsoft disk-writer plugin 6. Tryck på Configure... 7. Kryssa i convert to format 8. Tryck på "..." knappen 9. välj MPEG Layer 3 eller mp3PRO som encoder och tryck på OK. 10. Tryck på Close 11. Spela upp filen i winamp 12. Nu läggs mp3:an där wav-filen fanns. KLART funakr det med 3.0? jag hittar inte plug-ins under preferences Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 18 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2003 Varför krångla med WinAmp kör CDex så många gånger lättare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 18 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2003 F*n man kan ju inte ladda ner den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 18 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2003 Jag använder MP3 to WAV Decoder och WAV to MP3 Encoder för att göra om wav-filer till mp3 och tvärtom. Det är väldigt lätt att använda dom programmen: bara att leta upp de filer man vill konvertera och trycka på encode/decode!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 18 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2003 (redigerad) Jag använder MP3 to WAV Decoder och WAV to MP3 Encoder för att göra om wav-filer till mp3 och tvärtom. Det är väldigt lätt att använda dom programmen: bara att leta upp de filer man vill konvertera och trycka på encode/decode!! Var kan man ladda hem det? Är det gratis? Redigerad 18 mars, 2003 av Arvid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 18 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2003 Var kan man ladda hem det? Är det gratis? Företagets hemsida: http://www.mthreedev.com/. När jag laddade ner det var det helt gratis och ingen reklam eller så!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 19 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2003 Skribb: Vart finns "File" i WinDamp? hmm...windamp..det kom ju jag på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 19 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2003 Var kan man ladda hem det? Är det gratis? de flesta sådana program är inte det. men det finns ett som jag vet, det heter CDex tror jag. tanka det här. det är svenska tillochmed Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 19 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2003 Skribb: Vart finns "File" i WinDamp? det är samma som "Arkiv". du vet den knappen längs upp till vänster. det funkar bara med 2. tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts