Blaque Skrivet 15 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2003 Blakk-uuu... Man uttalar Blaque ungefär som "blakk". (Tror det är ett franskt namn...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 15 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2003 Blakk-uuu... Man uttalar Blaque ungefär som "blakk". (Tror det är ett franskt namn...) Jag uttalar Blaque som [blacke] för i sjuan hade jag en lärare som hette Roque och hans namn uttalades [Rocke]. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 15 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2003 (redigerad) Blakk-uuu... Man uttalar Blaque ungefär som "blakk". (Tror det är ett franskt namn...) Ja visste inte! Jag uttalar Blakuu, som du sa! Redigerad 15 mars, 2003 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 15 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2003 Vet någon nåt bra program som man kan klippa ljudfiler med? CoolEdit Pro Demo suger hårt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 15 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2003 Jag uttalar Blaque som [blacke] för i sjuan hade jag en lärare som hette Roque och hans namn uttalades [Rocke]. Jaja, det spelar inte så stor roll egentligen. Bara inte blakk-uuuuuu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 15 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2003 Jaja, det spelar inte så stor roll egentligen. Bara inte blakk-uuuuuu... Okaj blakke! Men vart kan man hitta en "klipp och klistra" program? (OBS! Man ska kunna klippa och klistra ljud! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 15 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2003 Men hur lyssnar man på den i gta 3? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 15 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2003 (redigerad) Men hur lyssnar man på den i gta 3??? Man konverterar den till mp3 och lägger i MP3-mappen eller kopierar över ljudfilerna till datorn och ersätter en av radiokanalerna med Trash FM. Redigerad 15 mars, 2003 av Arvid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 16 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2003 vårat forum hostade med dls Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 16 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2003 Man konverterar den till mp3 och lägger i MP3-mappen eller kopierar över ljudfilerna till datorn och ersätter en av radiokanalerna med Trash FM. Vilken ersätter den da. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 16 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2003 Vilken ersätter den da. den som man väljer som ska översättas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 16 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2003 Den bästa sången va nog bamses saga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 16 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2003 den som man väljer som ska översättas mp3 player Annars måste han ha GTA3 1.1 och lägga den i audiomappen eller nåt! MEJMEJMEJ GTA: Klicka här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 16 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2003 Vill ni vara med i min radio i "Trash önskningen"? Skicka ett PM till mig då! De ska stå typ: Förnamn: Efternamn: En låt du vill önska(skriv låt - artist: Bamses Saga - Britt-Erik): Trash FM 1.1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 17 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2003 mp3 player Annars måste han ha GTA3 1.1 och lägga den i audiomappen eller nåt! MEJMEJMEJ GTA: Klicka här! Denn va härlig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 17 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2003 Denn va härlig. Hehe, har aldrig sett en film till låten förut. Rätt kul!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 17 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2003 Men jag kan inte lyssna på den. Jag kan inte öppna tripod det fler bara felmedelande och så stängs det ner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 17 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2003 kan du ladda upp nån annan stanns allt e ju nere Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 18 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2003 Jag tror dom håller på att flytta sin server till stockholms från paris nu. Eller så va de fel på kontot. Men iaf, jag kan ladda upp dom nån annanstans om ni vill Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 18 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2003 Gör det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts