GTaJäGaReN Skrivet 15 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2003 Jag har gjort klar Trash FM nu. Version 1.0. Den är på 93,3 MB, ozippad. Vart kan man lägga upp en sådan fil? Jag har en bit av radion (7 MB) som jag håller på att ladda upp... Och vad kan jag ha med i nästa version? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 15 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2003 En så stor fil kan du inte direkt ladda upp gratis, skaffa ett webbhotell eller be nån som har ett webbhotell hosta filen åt dig. Väntar med spänning på 7 mb:s versionen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 15 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2003 En så stor fil kan du inte direkt ladda upp gratis, skaffa ett webbhotell eller be nån som har ett webbhotell hosta filen åt dig. Väntar med spänning på 7 mb:s versionen... Ja kan lungt säga att den é seg, 11 minuter kvar! Jag kan iaf säga att 2 helt välkända personer är med i den! Råttan! Du säger ingenting! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 15 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2003 Nu blir nog Arvid glad, för nu är den klar! 7 MB En ihop klippt grej som kommer i slutet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 15 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2003 Black-U hahaha lol! Vilka låtar har du tagit med då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 15 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2003 Black-U hahaha lol! Vilka låtar har du tagit med då? 2 stycken, blev lite lite. Bamses Sage och Happy Xmas (War Is Over) "Om du hör detta Blaque, så hälsar Hultenius till dig." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 15 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2003 Nu blir nog Arvid glad, för nu är den klar! 7 MB En ihop klippt grej som kommer i slutet! Vore ju kul om länkarna funkade... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 15 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2003 Vore ju kul om länkarna funkade... Dom funkar fint! Va har du problem med? Dom kanske inte funkade just då säger vi! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 15 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2003 Dom funkar inte för mejj det står bara att sidan inte kan visas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 15 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2003 Dom funkar inte för mejj det står bara att sidan inte kan visas Konstigt... Dom funkar sketabra här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 15 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2003 Vad är det till för. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 15 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2003 Vad är det till för. Gissa tre gånger.. Vilket forum ligger topicen i? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 15 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2003 (redigerad) Gta 3. 1.Ny radio till gta 3. 2.Nånting man kan lyssna på. 3.Internet radio. Redigerad 15 mars, 2003 av MEJMEJMEJ GTA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 15 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2003 (redigerad) Hela versionen uppe! Tack till Svenne som komprimerade den till 8 MB (ibland är jag dum, sparade i wav istället på mp3 )! ----- Fullversionen är borttagen av gsmalbin på VCC ----- Redigerad 17 mars, 2003 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 15 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2003 2 stycken, blev lite lite. Bamses Sage och Happy Xmas (War Is Over) "Om du hör detta Blaque, så hälsar Hultenius till dig." Eh, jaha??? *fattar ingenting*... Bäst att jag laddar ner den där 7-megabytaren och lyssnar..! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 15 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2003 Eh, jaha??? *fattar ingenting*... Bäst att jag laddar ner den där 7-megabytaren och lyssnar..! Hehe. Ja, det är nog bäst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 15 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2003 jag laddade ner fullversionen..vad var det du sa om brinkster? jag hörde inte ett skit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 15 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2003 jag laddade ner fullversionen..vad var det du sa om brinkster? jag hörde inte ett skit Testa att höja ljudet en aning så hör du nog! Jag gör iaf de! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 15 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2003 Lite förstog jag men inte mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 15 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2003 De é ju inte meningen att man ska fatta allt! Tips: Höj ljudet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts