Jump to content

Hjääääääääääääälp!

Danne
 Share

Recommended Posts

:'( jag behöver hjälp med det uppdraget där man ska in i envila och sno några dokument. Men vart jag en går så är det vakter som jag inte kan komma för bi och om en ser mig kommer alla. Och jag har bare en pistil med två magasin och ett Baisboll trä... Hjäääääääääääääälp

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

DU ska smyga dig in i huset och dra fördel av att alla går. Du kan slå ner en vakt i ryggen och ta hans gevär. Skjut honom för guds skull inte!!! Då blir du upptäckt. När han vid polen står med ryggen emot dig springer du upp till huset, och sedan in i det. Slå ner den svarta kvinnan där inne, annars bussar hon vakterna på dig. Sen ska du bara leta efter killens rum som ligger nånstans på andra våningen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

DU ska smyga dig in i huset och dra fördel av att alla går. Du kan slå ner en vakt i ryggen och ta hans gevär. Skjut honom för guds skull inte!!! Då blir du upptäckt. När han vid polen står med ryggen emot dig springer du upp till huset, och sedan in i det. Slå ner den svarta kvinnan där inne, annars bussar hon vakterna på dig. Sen ska du bara leta efter killens rum som ligger nånstans på andra våningen.

Eller så kan du låta alla leva och inte skada någon. Smyg bara in och ta de...sen så kan du fly med hans sköna bil utan att bli upptäck. Då får man Silent Assasin... -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Eller så kan du låta alla leva och inte skada någon. Smyg bara in och ta de...sen så kan du fly med hans sköna bil utan att bli upptäckt. Då får man Silent Assasin... ^_^

vad då silent assin jag smög mig förbi alla och klarade banan men ändå fick jag ingen silent assin vad ska den vara bra till? -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor