Danne Skrivet 15 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2003 :'( jag behöver hjälp med det uppdraget där man ska in i envila och sno några dokument. Men vart jag en går så är det vakter som jag inte kan komma för bi och om en ser mig kommer alla. Och jag har bare en pistil med två magasin och ett Baisboll trä... Hjäääääääääääääälp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 15 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2003 DU ska smyga dig in i huset och dra fördel av att alla går. Du kan slå ner en vakt i ryggen och ta hans gevär. Skjut honom för guds skull inte!!! Då blir du upptäckt. När han vid polen står med ryggen emot dig springer du upp till huset, och sedan in i det. Slå ner den svarta kvinnan där inne, annars bussar hon vakterna på dig. Sen ska du bara leta efter killens rum som ligger nånstans på andra våningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 15 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2003 DU ska smyga dig in i huset och dra fördel av att alla går. Du kan slå ner en vakt i ryggen och ta hans gevär. Skjut honom för guds skull inte!!! Då blir du upptäckt. När han vid polen står med ryggen emot dig springer du upp till huset, och sedan in i det. Slå ner den svarta kvinnan där inne, annars bussar hon vakterna på dig. Sen ska du bara leta efter killens rum som ligger nånstans på andra våningen. Eller så kan du låta alla leva och inte skada någon. Smyg bara in och ta de...sen så kan du fly med hans sköna bil utan att bli upptäck. Då får man Silent Assasin... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 16 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2003 Eller så kan du låta alla leva och inte skada någon. Smyg bara in och ta de...sen så kan du fly med hans sköna bil utan att bli upptäckt. Då får man Silent Assasin... vad då silent assin jag smög mig förbi alla och klarade banan men ändå fick jag ingen silent assin vad ska den vara bra till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 16 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2003 Han blanda ihop det med hitman 2... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
J-coop Skrivet 16 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2003 Slå ner alla vakterna förutom dom två som står och pratar...det gjorde jag iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts