Tweak Skrivet 1 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2009 (redigerad) Går man in med inställningen att bli så full att man inte kan stå upp så är det smällar man får ta. Verkligen, såhär i efterhand känns den idén inte lika rolig alls.. (logga in på msn!) Redigerad 1 maj, 2009 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 1 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2009 Fyfan, jag trodde inte man kunde bli så full att man helt glömmer bort vad man skrivit för sms och hittar massa sjuka i skickatmappen dagen efter, men tydligen. Aldrig mer bag-in-box. BiB-döden! Jag har lite ångest över att jag inte kan minnas något från igår, om jag inte blir påmind om något för då minns jag det i detalj. Fördrink... öl... vin.... svepa gömd koskenkorva strawberry på toaletten. Ett under att jag inte kräktes i en buske. Kul vimmelbilder kan det dock bli. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 1 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2009 Fruktansvärt tråkig kväll! Jag hade magsjuka och var kaninvakt hela kvällen, såg på scrubs och smsade med folk som var ute och hade det roligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 1 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2009 Jag var osäker på vart vi skulle först, tanken var från början att dra ut på krogen men det slutade med att vi satt i slottsskogen och drack istället. Jag tror att krogen hade varit rejält mycket roligare, men nu sparade jag i alla fall en massa pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 1 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2009 Jag spelade WoW och tittade på South Park, och lyssnade på raketer som var så kraftiga så det slog i bröstet. En vanlig kväll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 1 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2009 Jag spelade WoW och tittade på South Park, och lyssnade på raketer som var så kraftiga så det slog i bröstet. En vanlig kväll. Ta bort raketerna så var min kväll identisk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 1 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2009 Urk Hade bara med mig 4 starka cider som jag skulle dricka, men en polare bjöd mig bland annat på ett stort glas fullt med ren Bacardi Lemon.. kunde ju inte säga nej Vaknar upp sen vid 12 idag när farsan ringer och undrar hur jag mår. Kiosken skulle nämnligen haft öppet idag. Låg och vaknade till ett tag, mådde skit och körde hem försiktigt och spydde sen i toan. Käkade frukost sen drog jag till kiosken och sitter nu här. Skitkul att jobba när man mår skit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 1 maj, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2009 (redigerad) Uppsala var riktigt jäkla bra! Fullt ös från klockan 11 på morgonen. Först Ekonomikum-parken där det var ett folkhav av sällan skådade magnituder. Öl, fint väder och fina människor sen på eftermiddagen när man var lagom utmattad all sol och alkohol hem till några vänners lägenhet för att dusch och chill. Först gick vi dock förbi stockholms nation och kollade på dekadensen under den s.k. champagnegaloppen... Vidare till en grillfest på andra sidan staden och efter det vinglades det runt på lite random korridorsfester och det blev dans utomhus till någon som hade burit ut ett DJ-set och spelade dubstep. Man var i någon sorts mysig dimma. Sen tog vi oss till ett korridorrum och jag stötte på flera gamla vänner som slumpmässigt befann sig på samma ställe, mer dans och mer mys. Promenad hem, efterfest, sömn. Kvällen får 5 av 5 Dom Perignon-korkar. edit: Jag tror fan att jag såg AngryAxel på en buss också vid 23-tiden, jag gick fram och sa "axel?" men han var upptagen med en kvinna och uppfattade inte min fråga. Var det du? Redigerad 1 maj, 2009 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 2 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2009 Hade rätt skoj på valborg, åkte till bolaget och köpte ett par öl, vänta på en polare som var kraftigt försenad, han bygger någon bil åt KTH så han var tvungen att jobba över, tänkte att jag skulle gå dit och vänta där, efter ca 30 minuters letande efter lokalen står det någon lärare där och säger att ingen som inte går här kommer in, nehe tänkte jag och gick iväg, ringde en annan kompis som också går KTH som skulle dricka öl på nån pub i området, träffa honom en snabbis sen mötte jag upp han som bygger bilen och gick och åt en pizza. ' Sen drack vi ett par öl i alldeles för snabbt och åkte in till Debaser slussen där några andra kompisar satt, var där i ca 2 timmar, sen vart det kallt och vi drog till högbergs, där var det tråkigt så vi tänkte gå till Göta Källare istället, där kom vi inte ens in för att det var en studentskiva, såg att det var samma vakt som brukar jobba på mitt jobb så jag gick fram lite snyggt och hejade men han förklara att dom var rätt hårda den här kvällen (mr_tobbe, var det inte din skiva?). Vi gick till slut till sunkstället Kellys och stanna där resten av kvällen. Som sagt..hade rätt skoj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 4 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2009 På tok för mkt öl och whiskey och en 3 mils fyllekörning sammanfattar kvällen bra .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 4 maj, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2009 (redigerad) På tok för mkt öl och whiskey och en 3 mils fyllekörning sammanfattar kvällen bra .. Gör oss alla en tjänst och klipp sönder ditt körkort.... Redigerad 4 maj, 2009 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 5 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2009 Gör oss alla en tjänst och klipp sönder ditt körkort.... Det funkar tyvärr inte. Polisen har redan försökt. (Dock inte p.g.a. rattfylla) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 6 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2009 Det funkar tyvärr inte. Polisen har redan försökt. (Dock inte p.g.a. rattfylla) Gör oss alla en tjänst och klipp sönder din halspulsåder, då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 6 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2009 På tok för mkt öl och whiskey och en 3 mils fyllekörning sammanfattar kvällen bra .. Inser du själv att du gjort något totalt idiotiskt och har du lovat dig själv att aldrig ens få tanken att göra något liknande igen? Ser du allvarligt på saken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 11 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2009 Inser du själv att du gjort något totalt idiotiskt och har du lovat dig själv att aldrig ens få tanken att göra något liknande igen? Ser du allvarligt på saken? Joo.. eller alltså, jag skulle ju aldrig gjort det i nyktert tillstånd, men då hade det ju inte heller varit något fel xstreem din otäcka lilla skit. Hoppas din mamma blir överkörd av en rattfyllerist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 11 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2009 Joo.. eller alltså, jag skulle ju aldrig gjort det i nyktert tillstånd, men då hade det ju inte heller varit något fel xstreem din otäcka lilla skit. Hoppas din mamma blir överkörd av en rattfyllerist. Vad är det med dig egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 11 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2009 Vad är det med dig egentligen? Vad menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 11 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2009 Vad menar du? du är rolig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2009 Lätt som en plätt. http://www.gtasajten.com/forum/index.php?a...re&uid=2357 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 11 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2009 Vad menar du? Sen när började du tugga stål, eller blandar jag ihop? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts