KalleR Skrivet 30 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2009 Ikväll ska jag nog utnyttja det fina vädret och dricka vin med massa folk i Stadsparken Det blåser som in i helvete Topic: Vin och grill Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 30 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2009 Det blåser som in i helvete Topic: Vin och grill Vallgraven kan funka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 30 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2009 Öl och grill vid sjön. Får hoppas det är lungt där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 30 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2009 Najs du kan vara min fylleskjuts Betalar du bensinen så gör jag de lätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 30 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2009 Betalar du bensinen så gör jag de lätt Hur mycket bensin går det åt då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 30 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2009 Hur mycket bensin går det åt då? Som jag kör, mycket x3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 30 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2009 (redigerad) Vette fasen, vår ursprungliga plan gick i kras som var att grilla ute på gamla Tyresö som vi har gjort dom senaste åren, nu kanske vi drar ner till en närliggande sjö och tar det lungt istället, ett annat alternativ är att åka in till stan och sätta oss på en uteservering. Jag har vart sjuk den här veckan och jobbar imorgon så det blir nog rätt lungt för mig. Redigerad 30 april, 2009 av Kiedis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 30 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2009 Är hos morsan, och här är gårdsgrillning alldeles strax, men är inte så sugen på korv. Har köpt mig två Zeunerts, och kanske C kommer bjuda på nån champagne av något slag. Men jag kommer ta det rätt lugnt ikväll eftersom jag dels känner mig lite halvfebersjuk och dels vill hålla på lite med bilen imorgon. Så lite pilsner, lite brasa, men inte så mycket mer än så. Det duger. Andra personer här kommer väl köra på lite hårdare kanske... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 30 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2009 Ska till sommarstugan och se på It's always sunny in Philadelphia på laptopen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 30 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2009 Några sexpack Heineken, en flaska Jack Daniels och en flaska pissvodka. Ska bara köpas cigg och någon cigarrer, sen är jag helt wrapped up and ready to go! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 30 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2009 (redigerad) Inget speciellt, en kompis ska kanske ringa och då ska vi ut. Redigerad 30 april, 2009 av Grumpy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 30 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2009 Grill med grabbarna. Troligtvis lite skoj fotboll mot varandra + drickande blabla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Complex Skrivet 30 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2009 Ska snart iväg och grilla med några polare.. Väntar bara på ölleverans. Får se hur kvällen slutar, blir kanske att man går ut på någon krog eller till någon hemmafest. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 30 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2009 Ska dra iväg till polare ändå, sporten är slut så.. yay cya tomorrow Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 30 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2009 Åh så tråkigt, vi tog oss till typ lite utanför Smyge för att kolla på majbål men såklart så tände dom inte det, Det blåste ju iofs riktigt mycket och kanske var det eldförbud, men man stod och vänta i säkert 40 min, och sen började folk sjunga och då tröttnade jag och dom andra, tråkigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 30 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2009 Har precis sett världens största brasa, världens fetaste fyverkeri och världens största samling fjortisar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukoai Skrivet 30 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2009 Var över till grannarna och grillade och drack några öl.. Var väl trevligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 30 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2009 Brukar man skjuta raketer idag/igår? För att mina grannar gör det, och de har tungt artilleri som gör att jag inte kan sova. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 1 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2009 Fyfan, jag trodde inte man kunde bli så full att man helt glömmer bort vad man skrivit för sms och hittar massa sjuka i skickatmappen dagen efter, men tydligen. Aldrig mer bag-in-box. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 1 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2009 Fyfan, jag trodde inte man kunde bli så full att man helt glömmer bort vad man skrivit för sms och hittar massa sjuka i skickatmappen dagen efter, men tydligen. Aldrig mer bag-in-box. Går man in med inställningen att bli så full att man inte kan stå upp så är det smällar man får ta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts