Illousion Skrivet 29 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2009 (redigerad) Kinda like nothing dontchaknow. EDIT: Bra post att inleda ny sida med :/ Redigerad 29 april, 2009 av Illousion Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cojones Skrivet 29 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2009 Kanske knark.Sounds like a plan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 29 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2009 Jaha.. Blir att grilla, sen dra ut och ANTINGEN, supa skallen av mig, eller agera fylleskjuts på flakmoppen hela natten. Jag har inga öl så det blir nog det sistnämnda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 29 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2009 Nä, inge knark. Det verkar vara mösspåtagning, parkdrickande/krogrunda med klassen, picnic med vänner och sen mer parkdrickande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 29 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2009 Vad menas egentligen med +plusplusplus? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 29 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2009 (redigerad) Vad menas egentligen med +plusplusplus? Ungefär som DC++ fast minus DC+ och plus plusplusplus. Redigerad 29 april, 2009 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 29 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2009 Vad menas egentligen med +plusplusplus? ? och + är på samma knapp, så ibland när folk ska skriva typ "????" så blir det "??++", if you get what I mean. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 29 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2009 Typ som !111oneoneone. fast ???+++plusplus. ..och vänta tills dom går och köper munkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 29 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2009 Fan vad gött, häromkring är det inte längre någon som ställer upp på att kicka hemmafester. DIY? --- T: Säg det med en sång: http://open.spotify.com/track/1eCHVcdcS2sQyZzbjdTkB5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 29 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2009 Jag pluggar nog då... På kvällen så vet jag inte vad jag ska göra. Det händer inget speciellt för min del. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 29 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2009 Fan vad gött, häromkring är det inte längre någon som ställer upp på att kicka hemmafester. feel free to join, det är redan ändå förmycket folk redan^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 29 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2009 Ett stort fett ingenting. Som varje år. Skoj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 29 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2009 Hade hoppats på att hänga med en polare i en by här i närheten, glo på fyrverkeri finalen sen dra hem till han o sova över (samt hälsa på hans schäfer, rawr ) men då han har flyttat till en annan by så har jag ingen aning vad som kommer hända http://upl.gizgiz.nu/files/hmm.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 30 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2009 Ska troligtvis först till pildammarna (Malmö) och grilla med vännerna, därefter drar jag säkerligen vidare till någon krog i lilla torg och därefter till en fest utanför Malmö Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 30 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2009 Hade planerat att dra ut och dricka med några polare, men har fått feber så blir att kirra ett lan istället.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 30 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2009 Polare ringde nyss, dom skulle dra till systembolaget och köpa stuff sen dra och kolla på VM i Sverige - Ryssland.. ishockey? sen spela kubb.. Tackade nej D: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 30 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2009 Polare ringde nyss, dom skulle dra till systembolaget och köpa stuff sen dra och kolla på VM i Sverige - Ryssland.. ishockey? sen spela kubb.. Tackade nej D: Najs du kan vara min fylleskjuts Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 30 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2009 Venne blir att hänga runt stan och lite andra områden i Västerås med kompisarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 30 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2009 (redigerad) Blir grillfest ändå hos en polare och senare på kvällen möter jag upp min flickvän och går hem till henne och sover. Kvällens outfit: Blå skjorta med vita ränder Khakifärgade chinos strumpor edit: färgschemat blev fail Redigerad 30 april, 2009 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 30 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2009 Började precis peppa, drog just igång Atlantis to Interzone, trodde mobilen ringde men det var basen som dunkade! Ikväll ska jag nog utnyttja det fina vädret och dricka vin med massa folk i Stadsparken, sen förfest och sen vidare på hemmafest. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts