The Dude Skrivet 28 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2009 (redigerad) Ja det är ju tradition med en tråd där forumiterna kan redogöra för sina planer för Valborg! Det börjar ju dra ihop sig. Min plan ser ut såhär: imorgon, då valborgsfirandet börjar i studentstäderna blir det fet pubrunda på skolan. Första puben öppnar vid 12. Den stora, kårhuset, öppnar vid 23 och stänger 05... Jag vet inte hur hårt jag kommer gå in med tanke på att firandet i Uppsala dagen efter börjar redan innan lunch med nån sorts forsränning i staden. Sen får man ser var kvällen tar en, har en jäkla massa vänner som ska dit iaf och har fixat en plats att sova så det blir nog fint! Redigerad 28 april, 2009 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 28 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2009 Min valborg är helt sumpad. En vän till mig skulle ha en fest hemma hos sig och det skulle komma en hel del folk men hennes föräldrar ringde idag och sa att de skulle ta ett tidigare flyg hem så hon fick meddela alla att det inte blev något av det. Försöker desperat hitta någonting som verkar vettigt men överallt är det redan fullt. Så typiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 28 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2009 Grillfest med goda vänner . Blir nog relativt lugnt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 28 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2009 Har aldrig gillat Valborg, och jag är rätt säker på att jag inte kommer festa i år heller. Det pratas om Guitar Hero: World Tour-kväll hos en god vän, hoppas det blir av. Det är förresten ingen i min omgivning som är taggad inför Valborg, jag tror det har att göra med att vi har kommit upp lite i ålder.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 28 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2009 Flickvännens släkt och familj, kolla på brasa, grilla och ha det skönt. Förra valborg var jag förövrigt på min första ordentliga fest, det är helt jävla sjukt som jag har förändrats under året som har gått. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 28 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2009 Valborg har väl aldrig varit något speciellt för mig och mina vänner, Får se om vi hittar på något skoj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 28 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2009 (redigerad) Det blir hemmafest..hos mig, grill och pingis. Kommer nog runt 20-25 pers, tror det kan slinta rätt rejält. Redigerad 28 april, 2009 av FerkurZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 28 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2009 Möter upp några från klassen på stan vid halv åtta, sedan en liten förfest hos en kompis till en klasskompis. Sen blir det en liten krogrunda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 28 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2009 Vill gå till Allhuset Ace+Fight Club, men nä, jag ska ha studentskiva då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 28 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2009 Jadu. Egentligen är jag bjuden på fest hemma hos en kompis flickvän, men dit tänker jag inte dra (inte när man tänker på vilket fiasko det blev förra året) O andra sidan så ska jag och några från stan börja med att förfesta hemma hos en kompis, sedan dra oss till Jackpot och fortsätta ut senare på kvällen! Kan uppdatera när jag vet lite mer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 28 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2009 Det blir hemmafest..hos mig, grill och pingis. Kommer nog runt 20-25 pers, tror det kan slinta rätt rejält. Fan vad gött, häromkring är det inte längre någon som ställer upp på att kicka hemmafester. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2009 Valbarg, ja jävlar. Då ska jag.. ..jobba .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 29 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2009 Det lutar mot att jag åker till Uppsala med några vänner, och möter upp flickvän på kvällen. Forsränning, lite dricka, picknick, någon brasa, och så. Ser fram emot det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 29 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2009 Jag och ett tiotal vänner ska gå och kolla på bålet, sen efter det blir det troligen att vi hittar någon mysig plats där vi kan supa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 29 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2009 Jag ska hem till min flickvän och grilla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 29 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2009 Valborg.. Jag vet inte vad jag ska göra. Har aldrig festat på valborg och jag lär inte göra det i år heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 29 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2009 Kanske knark. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 29 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2009 Jag ska till några polare i Göteborg. Har hört att det ska bli grisfest. Är taggad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 29 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2009 Well, eftersom att jag i festtråden skrev att allt såg för perfekt ut inför sista april så gick planeringen föga förvånande åt skogen. Personen vi skulle ha grillfest hos kunde inte hålla eftersom hans pappa skulle ha huset, ty deras husvagn (som han skulle bort i) hade gått sönder... Nu står jag fullt ovetande om vart jag skall förbli imorgon, men vi jobbar på ett par ställen iaf. Om inte annat så får jag åka ned till min kusin som fyller 18 och käka tårta och vara bitter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 29 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2009 Fick magsjuka i natt, så jag antar att det inte blir någon utgång för mig i morgon kväll. Ganska skönt egentligen, hade inget att dricka och ingenstans att vara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts