chucky.swe Skrivet 1 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2009 Datorn som står på typ.. 24/7.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 1 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2009 iPoden och Macbooken förmodligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 1 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2009 Min dator och kamera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 1 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2009 (redigerad) PS3an inklusive spelen samt min Sansa e280. Det enda jag kan komma på. Redigerad 1 maj, 2009 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 1 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2009 Min dator och tv.. många timmar om dagen ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 1 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2009 Alla DVDer och TV-apparater jag fått. Kollar ofta på South Park eller liknande innan jag somnar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 1 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2009 Min iPod Classic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Complex Skrivet 2 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2009 Mina datorer (gammalt skit) min mobil (sony ericsson w800i) Busskort =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 2 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2009 Dator och mobiltelefon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 2 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2009 Börjat använda min laptop och mobil mer nu när jag jobbar i kiosken.. Mobilen som modem ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-Razz- Skrivet 2 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2009 Xbox 360, sitter där i stort sett varje dag. laptopen. typ lika mycket. sängen. när jag inte använder ovanstående iPoden, alltid när jag åker någonstans/går. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts