Henkibojj Skrivet 28 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2009 Som kontrast till Kebabs tråd... Jag vet inte att jag har många exempel här, men jag är nyfiken på andras svar. PS3 Används mer än datorn. All musik har jag på den, alla filmer som går att överföra/konvertera slängs in här, den används som minneskortläsare för kamerabildvisning, och nu när datorn varit paj i en och en halv månad har jag använt den för all mailkontakt och en hel del foruminlägg. DVD (och en enstaka bluray) spelas genom PS3an. Spel blir det ju förstås en hel del också, men inte så mycket på sistone. Köpte en Dualshock 3 för 300 när jag fick syn på en importlänk här, och det har jag heller aldrig ångrat. Jag köpte den då ganska dyra 60GB-versionen med bakåtkompabilitet och minneskortläsare, och aldrig nånsin har jag ångrat de extra ~2000 det innebar. Mobiltelefon Alla har väl mobil, och alla använder den väl rätt ofta. Jag använder den inte enbart för att ringa och smsa med, utan all planering och de flesta småanteckningar finns i mobilen. Kalender, alarm, anteckningar, påminnelser och alla andra småfinesser används flera gånger om dagen och jag känner mig näck utan den. Och då är det ändå en mobil som inte är hypermodern. K750i is the shit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 28 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2009 http://www.reboot.com.pk/images/dell-vostro-1500.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 28 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2009 (redigerad) iPhone 2G 16GB. Mina bäst spenderade 3000 kr. Grado SR-60. Trotjänare. Whyredparkas. Tycker fortfarande det är den mest cleana parkas jag har skådat. N.D.C-skinnskor. För priset jag var uppe och nosade på hade jag kanske kunnat köpa ett par brogues från ett traditionellt engelskt märke, men jag ångrar inte köpet. Blir snyggare med tiden. Redigerad 28 april, 2009 av mr_tobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 28 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2009 (redigerad) * * Min mobil (SE G900), även om jag hatar den. * Min gitarr, även om detta har förvånat många; "Trodde du skulle tröttna efter någon vecka". Redigerad 28 april, 2009 av Mathias Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 28 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2009 http://www.reboot.com.pk/images/dell-vostro-1500.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 28 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2009 iPhone - Den används Väldigt flitigt. Laptopen - Varje dag, har allt där Nikon D60 - Används så ofta det bara går, <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 28 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2009 iPoden, mobilen, laptopen och iMacen.. typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukoai Skrivet 28 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2009 Datorn har löjligt många drifttimmar. Fast det bästa köpet jag har gjort senaste två åren är helt klart PS3an, utmärkt valuta för pengarna. TVn används riktigt mycket nu med (har nästan ersatt datorskärmen). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 28 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2009 (redigerad) iPod TouchMin dator (och div. kringutrustning)Nikon D40Min skinnjackaXbox 360 Redigerad 28 april, 2009 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 28 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2009 Skulle tro att det är mina datorhögtalare som går varma många timmar om dagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 28 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2009 iPhonen - Telefon, kalender, anteckningar, mp3.. allt finns där. Datorn - Skoljobb, nöjen osv. Nikon D40 - Mindre nu på senare tid, tyvärr. Uppdaterar när jag kommer på något mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 28 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2009 Skulle tro att det är mina datorhögtalare som går varma många timmar om dagen. Oftare än själva datorn? OnT: Datorn, mobilen, Xbox 360, typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 28 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2009 Min Sony Ericsson K750i. Köpte den när den var det senaste på marknaden, och behöll till i höstas. Tror det bkev över tre år, lugnt värd de dyra pengarna. Mitt Nintendo 64 har jag också tjänat in några gånger om, dagligt spelande 1997-2002. Herregud. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 28 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2009 Oftare än själva datorn? Nä, men jag gillar dem bättre än datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 28 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2009 Min iPod! Använder den när jag åker till och från skolan, går till vänner, sitter och läser, är ute och går.. All tid där jag inte umgås med någon eller sitter framför datorn går åt till att lyssna på musik på min iPod. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 29 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2009 Ipoden, mobilen, dvd-spelaren, två gitarrer, PS2, anteckningsblock (och en penna, men den tog jag från en kille som var i skolan och snackade om energi). Fotbollen används också mkt. Datorn och tvn används ju mkt men varken köpte eller önskade mig just dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2009 10 timmar på jobbet, 7 vid datorn och 7 i sängen. Så ja, datorn och sängen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 29 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2009 Korta svaret; bärbar dator och iPhone. Men lite mer udda saker jag använder väldigt ofta är Plackers och Lypsyl. Otroligt avslappnade att gnola runt mellan tänderna när man sitter vid datorn, läser, ser på TV, eller bara när man har händerna fria. Och lypsyl... Ptja, jag vet inte, men jag är inget stort fan av frasiga/torra läppar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 1 maj, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2009 Korta svaret; bärbar dator och iPhone. Men lite mer udda saker jag använder väldigt ofta är Plackers och Lypsyl. Otroligt avslappnade att gnola runt mellan tänderna när man sitter vid datorn, läser, ser på TV, eller bara när man har händerna fria. Och lypsyl... Ptja, jag vet inte, men jag är inget stort fan av frasiga/torra läppar. Lypsyl torkar ju bara ut huden, vilket du märker om du slutar. Använd apotekets hudsalva istället, eller vaselin. Skulle du sluta efter att de gett mjuka läppar kommer du inte bli torr igen, vilket är fallet med Lypsyl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 1 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2009 Min mp3, mina ipodhögtalare, min dator, och mest av allt hudkräm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts