L_Voll Skrivet 29 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2009 Jag köpte en liten trådlös spionkamera en gång för att jag tycke den var så cool. Men jag har inget att spionera på upptäckte jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 29 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2009 (redigerad) Jag köpte en liten trådlös spionkamera en gång för att jag tycke den var så cool. Men jag har inget att spionera på upptäckte jag. Att spionera på Kebab är ganska populärt, har jag förstått... Gizmo: Intressant. Skall snacka med en helikopterfixare och se vad han säger bara. =) Redigerad 29 april, 2009 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
goar Skrivet 2 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2010 Jag har också en massa kepsar som jag nästan aldrig använder.Högst 2 gånger.Men det kommer säkert ett bra tillfälle. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 2 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2010 Onödigt och onödigt... Jag la in min jacka i garderoben när jag var ute häromdagen, bara för att inse ungefär en minut senare att jag kanske ville ha den på mig eftersom vi skulle sitta utomhus ett tag. Nu är jag fyrtio tuggummin fattigare. Annars brukar det mest vara spel som jag köpt som dammar... Har en kanske fem-sex 360-spel som fortfarande är inplastade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 2 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2010 Mina två slipover Men det är för att jag har upptäckt att den ena är ful och den andra är vit (upptäckte jag redan när jag köpte den), så det jag har kvar i garderoben passar inte riktigt till den. 2 gånger max var. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 2 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2010 Spikmatta. Köpte två stycken för 500 kronor (en gav jag bort som julklapp), men min egen använde jag bara i någon vecka. Ända sedan dess har den legat under sängen och dammat. Otroligt onödigt inköp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 2 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2010 psp. Köpte en ny psp slim användes kanske 2 gånger, ingen aning om vart den ligger och skräpar nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 3 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2010 Ukulele, keyboard och munspel. Impulsköp och tröttnade efter att ha lärt mig spela typ tre låtar. Men kul att ha ifall suget kommer igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logiken Skrivet 3 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2010 Mitt Xbox 360. Använt i cirka en halvtimme. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts