Kebab Skrivet 28 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2009 (redigerad) Rubriken säger allt. Min onödigaste julklapp är nog ratt och pedaler till datorn som jag önskade mig år 2005 och som jag kanske har använt i en timma. (Säg till om ni vill köpa ) Redigerad 28 april, 2009 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 28 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2009 Miljoner av kepsar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
svamp i skogen Skrivet 28 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2009 en ipod, 4 gb, kostade 4000 kr, (den var rosa) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 28 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2009 Fick en skitfin cykel som jag aldrig hade lust att använda förrän jag hade växt ur den. Skäms lite över det. Fick ett PSP som jag åtminstone försökte och försökte och försökte att använda, men den var ju bara så tråkig. Såld. Fick en m-audio-midiklaviatur som jag aldrig hade orken till att använda. Såld. Köpt skor som jag har använt 3-4 gånger. Sedan dess tackar jag faktiskt nej till presenter jag vet att jag inte kommer att använda. Således inte lätt att överaska mig med något, tackade nej till en ganska dyr kamera i julklapp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 28 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2009 cpgrejen krashade på första flygningen.. In på reperation efter nån månad (hade inte råd) och efter nån vecka får jag reda på att det saknades en grej som gjorde att den inte kunde styras >_> Hade köpt den online så jag orkade inte krånga med att skicka tillbaka så jag lät det vara. Han som reparerat var inte säker på om allt var rätt med trodde det, försökte flyga med slog i med ena rotorbladet i marken så att en servo dog. Helt tappat intresse för den nu, orkar inte skicka in den för reperation igen urk Kostnad + reperation = 3500 Flygtid = 15 sec Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 28 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2009 Kommer väl mest på att man köpt diverse skor och klädesplagg som man använt typ 1-2 gånger, händer rent för ofta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 28 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2009 Mitt Xbox 360. Kan ju också bero på att jag är snål och sällan köper nya spel till det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 28 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2009 Mopeden har jag inte kört många mil med och gitarren står och samlar damm i ett hörn. Gittaren ska jag dock börja spela på men mopeden blir nog att fixa iordning och sälja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 28 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2009 Köpt flera kepsar, men använder aldrig nån. Köpte skivan Make Yourself av Incubus som jag lyssnat på en gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 28 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2009 Miljoner av kepsar. Köpt flera kepsar, men använder aldrig nån. Köpte skivan Make Yourself av Incubus som jag lyssnat på en gång. New Era ? Sälj till mig, plz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 28 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2009 cpgrejen krashade på första flygningen.. In på reperation efter nån månad (hade inte råd) och efter nån vecka får jag reda på att det saknades en grej som gjorde att den inte kunde styras >_> Hade köpt den online så jag orkade inte krånga med att skicka tillbaka så jag lät det vara. Han som reparerat var inte säker på om allt var rätt med trodde det, försökte flyga med slog i med ena rotorbladet i marken så att en servo dog. Helt tappat intresse för den nu, orkar inte skicka in den för reperation igen urk Kostnad + reperation = 3500 Flygtid = 15 sec Om du säljer den, va skall du ha? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 28 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2009 Har en massa WoW TCG-kort, aldrig använda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 28 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2009 (redigerad) Om du säljer den, va skall du ha? Dunno.. Den verkar gå på 2000-2800 kronor ny.. Eftersom den needar en ny servro (kan ju vara nått dolt fel med den också) så vet jag inte 1.500? Tänkt lägga upp den på tradera när jag har ork Ser nu att bilden inte är helt rätt, den är Belt CP Carbon, jag har vanliga.. lite mer info: http://www.goldfeeling.se/Product/Product2...p;SearchString= Redigerad 28 april, 2009 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 28 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2009 Troligtvis min systemkamera. Den användes rätt flitigt till en början, dock.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 28 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2009 Antagligen min moped. Köpte en moped som har hade gått 15 mil på 6-7år, har varit en massa problem med olja, växlar och växelproblemet är ännu kvar. Får se om jag kanske anväder den detta år och säljer nästa men måste fan fixa den Har i och för sig kört över 100 mil så helt för gäves var det ju inte! Körde med den till bla sommarjobbet, Restid moped=15 min Restid buss=1h+ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukoai Skrivet 28 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2009 Min Xbox 360. Visst blev det en del Halo-spelande, men inga gigantiska mängder. Inga andra spel inhandlades och jag saknade intresse för den. Ett par månader senare såldes den i förmån för PS3. Sen har jag min metanoldrivna RC-bil i garaget som jag inhandlade 2007 för 7000kr och har gått ca 5h. Haft stora problem med motorn. Intresset finns helt klart kvar men har inte orkat tagit tag i det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 28 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2009 Blir nog det psp jag köpte av en klasskompis. Spelade mycket under de första 4-5 veckorna, sen la jag det på hyllan. Plockade fram det efter ett tag, spelade rätt mycket under 2 veckor, sen sålde jag det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 29 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2009 New Era ? Sälj till mig, plz Det är tre Färjestad-kepsar, tre Helsingborg och en från fotbollsmuséet i Degerfors. Och en som det står nåt med flygplan på som jag inte vet var den är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ViolentLag Skrivet 29 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2009 Nintendo DS och en jävligt massa kepsar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 29 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2009 (redigerad) Och en som det står nåt med flygplan på som jag inte vet var den är. Hah, sälj den till morfar, den kommer passa asbra till han å hans stil;D Det var längesen jag köpte något onödigt...det "onödigaste" lär väl ha varit aktier och fonder, men det är i sin tur inte onödigt.. Redigerad 29 april, 2009 av FerkurZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts