dankojones Skrivet 28 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2009 Så fett jävla trött på min tv nu. Vad är senaste skriket? spelar mycket spel. tänkte även använda den till datorn ibland. minst 46". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 28 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2009 Vilken prisklass tänker du dig? Titta runt på olika sidor som onoff, elgiganten, siba etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dankojones Skrivet 29 april, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 april, 2009 Vilken prisklass tänker du dig? Titta runt på olika sidor som onoff, elgiganten, siba etc. Fått en herrans massa semesterersättning från 2 år tillbaka så pengarna är inga problem just nu. Måste köpa snart så de inte tar slut har varit inne på samsung led-tv. inte riktigt koll på vad det innebar men verkar kanon att spela tvspel på. är led-tekniken samma sak som de har på lcd-appareterna på laptops? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 29 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2009 Fått en herrans massa semesterersättning från 2 år tillbaka så pengarna är inga problem just nu. Måste köpa snart så de inte tar slut har varit inne på samsung led-tv. inte riktigt koll på vad det innebar men verkar kanon att spela tvspel på. är led-tekniken samma sak som de har på lcd-appareterna på laptops? Eftersom du ska spela, vet inte vad du har för konsol och så, men du borde satsa på FullHD när du ändå byter upp dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 29 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2009 Eftersom du ska spela, vet inte vad du har för konsol och så, men du borde satsa på FullHD när du ändå byter upp dig. Med tanke på att det är 46" och titeln är "Svinbra tv" så tvivlar jag på att han hade tänkt sig något annat. Det här kanske kan vara något? http://www.radars.se/Product/sony_kdl46w4000-889052.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 29 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2009 (redigerad) Nä, Redigerad 29 april, 2009 av MiRRe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 29 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2009 Så fett jävla trött på min tv nu. Vad är senaste skriket? spelar mycket spel. tänkte även använda den till datorn ibland. minst 46". Är det inte bättre att vänta tills sommaren börjar då priserna går ner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 30 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2009 Är det inte bättre att vänta tills sommaren börjar då priserna går ner? Fått en herrans massa semesterersättning från 2 år tillbaka så pengarna är inga problem just nu. Måste köpa snart så de inte tar slut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dankojones Skrivet 30 april, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 april, 2009 Det går alltid att vänta tills priserna går ner. Men då kommer ju något nytt man blir sugen på istället Har skummat runt nu och hittade denna. http://m3.idg.se/2.1022/1.226306/samsung-u...-ren-perfektion http://www.hifiklubben.com/image/products/SAMUE46B7070WW_1_m.jpg http://www.prisjakt.nu/produkt.php?e=410964 Vad tror ni? borde man köpa ännu större. Men den såg riktigt snygg ut, fullhd, led. jag har både playstation 3 och 360 för ultimat njutning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 30 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2009 Den ser bra ut, men bara så du vet så är det inte samma TV du kollar på som den som var i artikeln. Här är den som var i artikeln. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2009 Sony Bravia är en snuskigt bra tv. Sen behöver du inte lägga upp 22.000:- för en heller. Finns från 14.000:- upp till 25.000:-. Har 40" Bravia och är väldigt nöjd med mitt köp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dankojones Skrivet 4 maj, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2009 Den ser bra ut, men bara så du vet så är det inte samma TV du kollar på som den som var i artikeln. Här är den som var i artikeln. Jo såg detta. Det skiljer lite. Men hela serien verkar helt sjukt bra. Sen vill jag ha en verkligen tunn tv. Så de vanliga platt-tv duger inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dankojones Skrivet 6 maj, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2009 http://bayimg.com/image/mapkbaabh.jpg En av de roligare reklamerna, eller vad tycker ni? Nu har är jag sjukt sugen på tvn alltså. det kliar. Tror nog det blir den. Några invändningar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 6 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2009 Jag tror inte det är någon här som är superinsatt på den där TVn, men Samsung är ett bra märke och den verkar ju ha fått bra betyg. Vill du ha ett mer definitivt svar rekommenderar jag dig att besöka Sweclockers, men jag tror nog att du blir nöjd med den där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 6 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2009 Jag tror inte det är någon här som är superinsatt på den där TVn, men Samsung är ett bra märke och den verkar ju ha fått bra betyg. Vill du ha ett mer definitivt svar rekommenderar jag dig att besöka Sweclockers Minhembio.com, men jag tror nog att du blir nöjd med den där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2009 Den med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dankojones Skrivet 8 maj, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2009 Man kan inte hitta rätt varje gång. De var nästan för tekniska på minhembio utan konkreta svar. Känner mig som ett frågetecken nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MeanMachine Skrivet 11 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2009 Kör hårt, har själv en 40-tum sådan. köpte den för utseendet och fick bra bild på köpet. thats how i roll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dankojones Skrivet 13 maj, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2009 Lol, fanns ju en till: http://bayimg.com/image/lappdaabj.jpg Det blir tvn trots allt. För dom som är intresserade. Känner mig superbra med köpet, inte fått den ännu. Fästet är smart som fan också. typ en skruv så sitter den som berget på väggen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 13 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2009 Pioneer kuro är det bästa du kan hitta. om du kan få tag på en detvillsäga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts