Jump to content

Svinbra tv?

dankojones
 Share

Recommended Posts

Vilken prisklass tänker du dig?

Titta runt på olika sidor som onoff, elgiganten, siba etc.

Fått en herrans massa semesterersättning från 2 år tillbaka så pengarna är inga problem just nu.

Måste köpa snart så de inte tar slut :rolleyes:

har varit inne på samsung led-tv. inte riktigt koll på vad det innebar men verkar kanon att spela tvspel på.

är led-tekniken samma sak som de har på lcd-appareterna på laptops?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fått en herrans massa semesterersättning från 2 år tillbaka så pengarna är inga problem just nu.

Måste köpa snart så de inte tar slut :rolleyes:

har varit inne på samsung led-tv. inte riktigt koll på vad det innebar men verkar kanon att spela tvspel på.

är led-tekniken samma sak som de har på lcd-appareterna på laptops?

Eftersom du ska spela, vet inte vad du har för konsol och så, men du borde satsa på FullHD när du ändå byter upp dig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det går alltid att vänta tills priserna går ner. Men då kommer ju något nytt man blir sugen på istället :angry:

Har skummat runt nu och hittade denna. http://m3.idg.se/2.1022/1.226306/samsung-u...-ren-perfektion

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?e=410964

Vad tror ni? borde man köpa ännu större. Men den såg riktigt snygg ut, fullhd, led.

jag har både playstation 3 och 360 för ultimat njutning.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror inte det är någon här som är superinsatt på den där TVn, men Samsung är ett bra märke och den verkar ju ha fått bra betyg. Vill du ha ett mer definitivt svar rekommenderar jag dig att besöka Sweclockers, men jag tror nog att du blir nöjd med den där.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror inte det är någon här som är superinsatt på den där TVn, men Samsung är ett bra märke och den verkar ju ha fått bra betyg. Vill du ha ett mer definitivt svar rekommenderar jag dig att besöka Sweclockers Minhembio.com, men jag tror nog att du blir nöjd med den där.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor