Renard Skrivet 3 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2009 Nice, jag ska försöka möta viruset som Tony Montana. Älskar den där scenen . Synd bara att kulor inte biter på virus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 7 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 8 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2009 Bilder Hah, lovely! Annars gillade jag Bostons "The Big Picture"-bildspel om svininfluensan. Högkvalitativa pressbilder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 8 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2009 Hur gick det med dom fallen som var i Sverige? Har inte varken hört eller läst så mycket om det nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 8 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2009 (redigerad) Hur gick det med dom fallen som var i Sverige? Har inte varken hört eller läst så mycket om det nu. Har för mig att vi hade ett bekräftat fall i Sverige. En tjej som återhämtade sig på bara ett par dagar, hon beskrev det som en lindrig influensa. Redigerad 13 juni, 2009 av felshoe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 8 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2009 Har för mig att vi hade ett bekräftat fall i Sverige. En tjej (har jag för mig) som återhämtade sig på bara ett par dagar, hon beskrev det som en lindrig influensa har jag för mig.. Ah, ja för nu har i alla fall inte jag hört mer om det. Dock blev jag lite så för både mamma,pappa och min bror har blivit förkylda, visst bara förlylning men jag är som jag är, blir alltid orolig när det är något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 8 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2009 Har fått influensa. Den vanliga sorten, men ändå. Alla tror jag är dödssjuk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 8 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2009 Har fått influensa. Den vanliga sorten, men ändå. Alla tror jag är dödssjuk Kom till skolan helt bleksminkad och hosta som fan. Rapportera vännernas reaktion Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hvl10nh Skrivet 17 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2009 sorry för bump Så var den här saken över, ingen har skrivit här på flera månader så saken är klar Idag bryr sig ingen i "den nya influensan" Det var allt ha en skön sommar utan influensa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 18 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2009 sorry för bump Så var den här saken över, ingen har skrivit här på flera månader så saken är klar Idag bryr sig ingen i "den nya influensan" Det var allt ha en skön sommar utan influensa Var det inte någon från Harry Potter som fått svininfluensan? Så, någon bryr sig väl egentligen. Faaast, jag ser det mer som en positiv sak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 18 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2009 Var det inte någon från Harry Potter som fått svininfluensan? Så, någon bryr sig väl egentligen. Faaast, jag ser det mer som en positiv sak. Haha, tror han som spelade Rons karaktär fick det och det var därför allt blev försenat, men vem vet det är ju bara vad median säger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 20 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2009 sorry för bump Så var den här saken över, ingen har skrivit här på flera månader så saken är klar Idag bryr sig ingen i "den nya influensan" ha en skön sommar utan influensaVar det inte någon från Harry Potter som fått svininfluensan? Så, någon bryr sig väl egentligen.Haha, tror han som spelade Rons karaktär fick det och det var därför allt blev försenat, men vem vet det är ju bara vad median säger! Jag hörde att den blev försenad för att fler går på bio under sommaren. Men det stämmer, Rupert Grint fick svininfluensa. Jens Lekman likaså. Och Smittskyddsinstitutet och Socialstyrelsen beräknar att 400 000 svenskar som inte är kända får den i höst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 25 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2009 Min kusin har fått den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 25 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2009 Min kusin har fått den. Då får vi allt sätta oss i en ring, korsa fingrarna och hoppas på att han inte dör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 25 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2009 Var lite orolig efter Sonisphere eftersom jag hade ont i kroppen, huvudet, hade rethosta och blev jävligt illamående vid skitning men som tur var det gick över efter några dagar. Tänkte att det sprids nog lätt på festivaler och dylikt. Som tur är känner jag ingen heller som drabbats av den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 26 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2009 Var lite orolig efter Sonisphere eftersom jag hade ont i kroppen, huvudet, hade rethosta och blev jävligt illamående vid skitning men som tur var det gick över efter några dagar. Tänkte att det sprids nog lätt på festivaler och dylikt. Som tur är känner jag ingen heller som drabbats av den. Festivalsjuka =\= Svininfluensa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 26 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2009 Alltså, vad är symptomen av svininfluensan egentligen? Får man en knorrig svans och nöffar dagarna i ända? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 26 juli, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2009 Alltså, vad är symptomen av svininfluensan egentligen? Får man en knorrig svans och nöffar dagarna i ända? Samma symptom som vanligt influensa. Feber, hosta, rinnig näsa, trötthet, ont i kroppa osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 26 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2009 Samma symptom som vanligt influensa. Feber, hosta, rinnig näsa, trötthet, ont i kroppa osv. Så alltså.... Svininfluensan är inte farligare än en vanlig influensa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 26 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2009 Så alltså.... Svininfluensan är inte farligare än en vanlig influensa? Nej. Symptom och verkan är två helt skilda saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts