ZcruweN Skrivet 4 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2009 Förstår mig verkligen inte på folk. Varför i helvete ska ni hetsa upp er så jävla mycket över att några personer bestämmer sig för att inte ta vaccinet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 5 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2009 Förstår mig verkligen inte på folk. Varför i helvete ska ni hetsa upp er så jävla mycket över att några personer bestämmer sig för att inte ta vaccinet? Det är ju trots allt ett beslut som kan komma att påverka andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 5 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2009 Det är ju trots allt ett beslut som kan komma att påverka andra. Jag får svinis och smittar dig menar du? Det är sant Men jag tycker fortfarande det är en rätt så dålig stil att bli arg över ett val som en människa gör! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 5 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2009 Jag får svinis och smittar dig menar du? Det är sant Men jag tycker fortfarande det är en rätt så dålig stil att bli arg över ett val som en människa gör! Med det menar du att jag har full tillåtelse att stöta på din mor, eller? Du blir inte arg eller något? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 5 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2009 (redigerad) Ska ta vaccinet idag. Var dock tveksamt att det skulle bli av nu eftersom jag varit lite hängig och haft feber tidigare dagar, men har bara 37.1 nu så det bör vara lugnt. Redigerad 5 november, 2009 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 5 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2009 Ska ta vaccinet idag. Var dock tveksamt att det skulle bli av nu eftersom jag varit lite hängig och haft feber tidigare dagar, men har bara 37.1 nu så det bör vara lugnt. Haha berätta hur ont du har i armen. xD Jag kunde inte sova på min ballongarm på 3 nätter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 5 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2009 Med det menar du att jag har full tillåtelse att stöta på din mor, eller? Du blir inte arg eller något? Vad kan jag göra emot saken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 5 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2009 (redigerad) Vad kan jag göra emot saken? FY PÅ MIG, LÄSTE FEL! Redigerad 5 november, 2009 av Flaskan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 5 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2009 Ska ta vaccinet idag. ...not. Har fått feber igen så får ta det på tisdag nästa vecka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 5 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2009 Jag tillhör inte riktigt någon riskgrupp, men lyckades ändå få vaccinet idag. Känns bra då det finns folk i min närhet som drabbats av influensan nyligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jultomten Skrivet 5 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2009 Drog mitt strå till stacken idag och tog vaccinet och det känns riktigt bra efteråt. Inte ont i armen ens. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 5 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2009 Hur går man tillväga för att få vaccinet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 5 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2009 Jag tänker inte vaccinera mig. Blir jag smittad så smittar jag resten, tänker fan inte åka ner till helvetet själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 5 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2009 Hur går man tillväga för att få vaccinet? Jag TROR att landstinget skickar ut när och var just du ska vaccineras. Jag har inte så stor koll då jag fick reda på det genom att i skolan höra att "Idag ska de som vill i vår klass vaccineras där och där kl så och så". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 5 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2009 Hur går man tillväga för att få vaccinet? Fick ett brev från landstinget, stog lite blah blah om influensan och var/när jag skulle gå för att få vaccinet. Hur det sköts varierar kanske mellan dom olika länen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 5 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2009 Jag är fortsatt avvaktande till allt detta. Först och främst får alla riskgrupper ta innan mig. Men den hittills vanligaste biverkningen verkar alltså vara "onda armen"? Här har det inte kommit några landstingslappar i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 5 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2009 Jag tänker inte vaccinera mig. Blir jag smittad så smittar jag resten, tänker fan inte åka ner till helvetet själv. Men om du vaccinerar dig så slipper du ju förhoppningsvis att bli smittad och "åka" ned till helvetet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 6 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2009 Det är ju trots allt ett beslut som kan komma att påverka andra. Samtidigt inte. Om alla de med det argumentet vaccinerar sig så påverkar det bara de som inte vaccinerar sig. A kan inte direkt bli arg på B för att B inte vaccinerade sig, sedan blev sjuk och smittade A. Det betyder ju att A heller inte vaccinerade sig. Dubbelmoral så det skriker om det. --- Här ska inget vaccin tas! BRING IT ON! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 6 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2009 Finns ett datum där man kan gå och ta det, men jag orkar seriöst inte trängas bland hundratals människor för att få en jävla spruta. Kan man ta det senare än datumet? Tex hos skolsköterskan? Tills själva stressen gått över! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jultomten Skrivet 6 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2009 Finns ett datum där man kan gå och ta det, men jag orkar seriöst inte trängas bland hundratals människor för att få en jävla spruta. Kan man ta det senare än datumet? Tex hos skolsköterskan? Tills själva stressen gått över! Det går skitfort, trodde det skulle ta flera timmar med den kön det var där jag tog den men det gick kanske på en kvart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts