Curly Skrivet 27 juni, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2009 Hej allesammans! Moderkortsplåten är i min ägo sen i torsdags. Sen dess har jag fäst hårddiskburen i golvet, kapat den återstående plankan till taket, så nu är alla de klara. Jag kom alldeles nyss in efter att ha sågat lufthål i de två frontplankorna. Min första tanke var att borra ett antal hål, men den planen hade en del brister, nu blir det rektangulära hål där kanterna täcks av lister och innanför blir det finmaskigt aluminiumnät. Bilder? Det kommer senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2009 Heja heja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 28 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2009 Kan förstå att du frångick borrandet av flera småhål. Har en tendens att inte alls bli så som man tänkt sig med placeringen av dessa Ser fram emot bilderna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2009 Uppdatering? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 11 oktober, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2009 Uppdatering? JUST LET IT DIE! Nejdå När moderkortsplåten tog sina två månader på sig att levereras tröttnade jag ganska hårt. Vet inte när jag slutför, det blir inte min huvuddator som kommer hitta in i chassit, har redan beställt nytt sådant. Det blir lättare att slutföra projektet om det inte är min huvuddator som ska in i lådan, jag slipper då sätta in all kylning vilket har varit det största huvudkliandet. Skall till Falun imorgon, kanske kan köpa en grej som behövs där och då kan jag mer eller mindre slutföra projektet ganska snabbt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts